abene Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det stormer rundt Googles e-posttjeneste. Mange brukere har problemer med den nye Gmail-versjonen. Les mer Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Har selv ikke opplevd noen problemer, men denne mail.google.com/mail/?ui=1&disablechatbrowsercheck=1 urlen tyder kanskje på at jeg kjører den gamle versjonen? Endret 19. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Min er hvert fall ikke noe tregere, dessuten har vi en knapp som heter "older version". Så hvorfor i allverden skal mann klage på at den nye er så treg og dårlig, når du med et lite trykk kan bytte over til den gamle igjen? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ja. jeg har hatt problemer med den nye versjonen av Gmail. Når den først virker er den mye raskere enn den gamle versjonen, men dessverre henger den ofte på timeglasset. Da den nye nettopp var blitt tilgjengelig (for meg), var et klikk på "Sent"-mappen dømt til å gjøre Firefox uvirksom mens timeglasset gikk i det uendelige. Da var det bare å tvinge FF til å avslutte og så restarte den igjen. Dessuten gjør den nye Gmail-versjonen at PC-en min "puster". Dette viser seg når jeg f.eks. skriver på tastaturet og markøren stopper opp for så å komme med en mengde bokstaver i ett rykk et sekund eller to etterpå. Veldig irriterende! Jeg vet at dette skyldes Gmail, fordi jeg får normal PC hvis jeg logger ut av Gmail og problemer kommer tilbake når jeg logger inn igjen. Det ser ut til at den nye Gmail bruker mye maskinressurser i bakgrunnen for å være rask på sidevisninger. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Morsomt at folk klager på noe som er i beta-stadiet. (ja, det er FORTSATT beta) Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dette er nok ikke så god reklame for Google Apps. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den er i beta OG de betaler ikke noe for den... jepps kravsstore folk her altså.. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er jeg glad jeg ikke heiv meg på bølgen og brukte Gmail Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Dette er jo bare småting, selvfølgelig vil det kommer flere bugfixes etter en stor oppdatering. Det går kanskje ørlite tregere enn før, men jeg legger nesten ikke merke til det. Gmail er tross alt en public beta. Endret 19. november 2007 av Svedge Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det eneste jeg har merket er at i går slapp det plutselig tre spam-meldinger av godt gammelt merke gjennom filteret til gmail. Hvorvidt det har noe med ny/gammel gmail-problematikken å gjøre vet jeg ikke, men det er den første oppfordringen jeg har fått om å forlenge penisen så lenge jeg har brukt gmail. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ja, det merket jeg også. Jeg var fornøyd når jeg fikk IMAP til å virke, men nå er det tvil i mitt sinn Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Aner ikke om jeg har den nye versjonen, men prøver å sende en fil på 126mb til en, og startet å sende natt til fredag, og den er fremdeles ikke ferdig :S Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Aner ikke om jeg har den nye versjonen, men prøver å sende en fil på 126mb til en, og startet å sende natt til fredag, og den er fremdeles ikke ferdig :S Det er jo maks 20mb så vidt jeg vet, hvis ingenting er endret, så er jo ikke akkurat så rart. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg er ikke akkurat overasket. At det dukker opp noen feil ved oppgraderinger er jo ikke helt unormalt. Da er det normalt at selkspaet ser problemen, kommuniserer det til brukere og prøve å fikse problemene. Men ikke Google. Google har jo takt med sin vekst hatt enn lineær økning i kundeforakt. Har vel funnet ut at når de er store trenger de ikke bry seg. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har brukt Gmail i over to år og er kjempefornøyd! Min favoritt funksjon er måten eposter med svar fram og tilbake blir behandlet som en "samtale". Nå som IMAP-støtten er på plass, måtte det jo bare prøves Men får det ikke til å virke 100%. Programmene jeg har prøvd med er Apple Mail (på nye Leopard) og Windows Live Mail (nye Outlook Express-arvtageren til Microsoft). Får dels synkronisert mapper og lastet ned eposten, men å få sendt noe er værre... Har gått over innstillingen mange ganger, men finner ikke noe feil... Ray Google: Keep up the good work! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den er i beta OG de betaler ikke noe for den... jepps kravsstore folk her altså.. Og fullversjonen kommer allerede i mai 2017. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Og fullversjonen kommer allerede i mai 2017. Vi glær oss Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 meningen med offentlige betaer i prinsipp (ikke i google sitt tilfelle) er jo at brukerene skal rapportere tilbake problemene de møter på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Rart. Min gmail fungerer strålende flott, noe den alltid har gjort. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det hadde vel stormet mere rundt denne posten om det hadde vært mange som sliter. Jeg oppgraderte tidlig til imap ved å bytte språk. Det eneste jeg har hatt litt trøbbel med er åpning av vedlegg i e-postleseren (Thunderbird). Løsningen var å lese den fra webmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå