Nervetattoo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Norske eksperimentalister tråkker nye stier. Les mer Lenke til kommentar
sirhenning Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Utvilsomt et godt album. Og for de som liker dette kan man jo anbefale både Bohren & der Club of Gore og Sunn O))). Morsomme saker. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Utvilsomt et godt album. Og for de som liker dette kan man jo anbefale både Bohren & der Club of Gore og Sunn O))). Morsomme saker. Albumet er bra det, men jeg tror nok ikke at Sunn 0))) er det som vil falle mest i smak blant de som gjerne setter pris på dette albumet. Sunn 0))) kan fort bli for dissonant og stillestående for folk som bare snublet over "Shadows of the sun". Sunn 0))) er ikke akkurat koseband for vinterstider, selv om de albumene jeg har (hørt), "Black" og "White 2" funker i visse, gitte situasjoner. Det kan jo godt hende at de andre albumene deres er mer melodiøse, men det skal ikke jeg uttale meg om. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Uten å ha hørt plata, kunne jeg gjerne kjøpt bare på bakgrunn av coveret. Det er .... fint. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg ble nysjerrig på Ulver pga coveret, det er noe nesten hypnotiserende med det. Klarer ikke å forklare hva. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Førstelåta, "Eos" , er en utrolig vakker låt med et cinematisk lydbilde og en melankolsk men vakker tekst som rører meg ned i hjerterota. Avant-garde ambient blit gruppa? betegnet som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg