snorrenilsen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ibanez Custom Agent les paul-kopi, 1976. Er liksom den jeg spiller på da Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 åhh! deilig gitar! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det under stolen inlays eller klistrepå-ting? Få vekk det og plekterbrettet, så nærmar vi oss noko. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
t_k Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Min Gibson Les Paul Special Faded + Pipp. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det under stolen inlays eller klistrepå-ting?Få vekk det og plekterbrettet, så nærmar vi oss noko. Hvis pynten og plekterbrettet er originalt (går ut fra at brettet er det) ville jeg da så definitivt beholdt det. Er ikke sikker på om jeg synes det var så vakkert, men har man en bestemt gitar så kan man godt vedkjenne seg det istedet for å prøve å få den til å se ut som en hvilken som helst annen LP-klone. Geir Lenke til kommentar
t_k Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Enig. Er det orginalt så behold det. Syns den så kjempekul ut jeg! Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Alt er orginalt Noen som kan si noe om sånn ca. hvor mye den kan være verdt (skal ikke selge)? Regner ikke med at det kan være så mye, spessielt ikke mtp. skadene den har (noen riper og skraper, pluss at "bølgen" på "hodet" er knekt av) men kan være morsomt å vite alikevel. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tja, vanskeleg å seie, men ein "original" lawsuit (altså, dei som faktisk var rett av kopiar) går for 4-5 blanke i god stand. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hei. Jeghar en hagstrøm Super Swede, og jeg lurte på om deg gikk ann å løfte strengene opp, slik at de er lengre vekke fra humbuckerne. En kompis av meg har en Epiphone Les Paul Zakk Zylde, og strengene hans er MYE høyere enn mine. Synest at dette var betre å spille på. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vil du ha dei lenger vekk på pickupane eller lenger vekk frå halsen? Å justere strengehøgde er ganske omfattande hvis du ikkje kan det då gitaren må inntonerast på nytt, men å få pickupane lenger vekk er ein smal sak. På kvar pickup er det to fjærbelasta skruar, der justerer du pickuphøgde. Ver obs på at pickuphøgda påverkar lyden. Lengre avstand gir lågare outputvolum, men meir "grit". Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg vil vell egentlig ha dem vekk fra humbuckerne. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Erm.. Vil du ha humbuckerane lenger vekk frå strengane eller vil du ha strengane lenger frå gripebrettet? (Høgare action.) Edit: Dette hadde vel eigenteleg ganske lite i denne tråden å gjere. Endret 29. desember 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 EG VILL HA STRENGANE LENGRE VEKK FRA HUMBUCKERANE!!!11oneoenoen Skal prøve å justere litt nå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, eg ser det der. Betre å ordlegge seg betre istaden for å skru på capslock, skrikarungen. Fattar berre ikkje korleis det skulle ha noko med spelbarheita å gjere. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vet, men synest at det er betre av en eller annen merkelig grunn. Fiksa det nå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 VEL! Tilbake på topic. Ein Historic 1956 fristar meir og meir no. Har ein på hånd til ein ikkje så alt for galen pris. Vurderer å slå til. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 BORRE I EIN HISTORIC REISSUE? Næh. Wrapover tenkjer eg. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå