Gå til innhold

Den store Les Paul-tråden

buggha

Anbefalte innlegg

Ein detalj som vart utelatt der, men håpar dei fleste faktisk skjønte at eg meinte Epiphone Les Paul. Kikka på emnetittelen i det siste?

Og eg tillet meg å vere utstyrspoliti når floyd rose vert teken opp i ein Les Paul-tråd. Har ingenting her å gjere.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ein detalj som vart utelatt der, men håpar dei fleste faktisk skjønte at eg meinte Epiphone Les Paul. Kikka på emnetittelen i det siste?

Og eg tillet meg å vere utstyrspoliti når floyd rose vert teken opp i ein Les Paul-tråd. Har ingenting her å gjere.

ja jeg skjønner jo at når jeg står mellom å kjøpe meg en les paul og en ibanez burde jeg stille spørsmålet i hver sin tråd... ehm...

Lenke til kommentar
Har veldig lyst til å kjøpe en Gibson Les Paul Supreme GOTW Autumn Burst.

Går for 2.600 dollar på eBay.

Det er en tilsalgs for 1900 nå! Det er et røverkjøp. Ifølge annonsen sender han bare til USA, men det går jo an å sende ham en melding og spørre om han vi sende til Norge. Han har ikke så mye feedback, men det han har er positivt.

Edit: Ser det er to andre til salgs også, som forløpig ikke har nådd lenger enn 1300 og 1500 dollar. Men de gjør gjerne et byks i innspurten.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Sitter litt på gjerde nå...

En Epiphone Les Paul Standard til $330+frakt og mva, eller en Edwards Les Paul '92 til €280+frakt og mva?

Epiphonen er ny, mens Edwardsen er fra '92, og har litt små skader(riper og slikt).

Så hvilken er det beste kjøpet?

Lenke til kommentar

I kroner så blir det ca 2500 for Epiphonen og ca 4400 for Edwardsen, inkludert moms.

Så er Edwardsen verd 2k mer? Frister veldig med Edwardsen, men er usikker. :p

Nå ble jeg litt i tvil igjen.. Hva med Hagstrøm Super Swede($ 335 )?

Endret av TPRTPR
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...