..Bjørnar.. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Når jeg skrur på tven min så "knitrer" den med litt uregelmessig takt i ca 30 sekunder. Et eller annet som skjer bak lcdpanelet som lager litt høye knitre/knekkelyder. Vanlig? Blir urolig av sånt jeg. Men ikke noe problem med TVen utover det da. Ingen bildefeil, uventet avskuring eller noe kreativt. EDIT: Vel og merke bare om morgenen da. Når den har stått av hele natta. Om jeg nå skrur den av og på igjen så er det ingen ting. Endret 19. november 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Når jeg skrur på tven min så "knitrer" den med litt uregelmessig takt i ca 30 sekunder. Et eller annet som skjer bak lcdpanelet som lager litt høye knitre/knekkelyder. Vanlig? Blir urolig av sånt jeg. Men ikke noe problem med TVen utover det da. Ingen bildefeil, uventet avskuring eller noe kreativt. EDIT: Vel og merke bare om morgenen da. Når den har stått av hele natta. Om jeg nå skrur den av og på igjen så er det ingen ting. En tv kan knitre litt når den har stått av eller på en stund. Det skjer når komponentene i skjermen varmes eller kjøles. Støv kan også bidra til at tv-en knitrer litt. Stort sett er dette normalt, men for å være helt sikker så kan du ta kontakt med Philips service så vil de hjelpe deg ytterligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå