Gå til innhold

anrop venter på mottaker

edstrom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Hvem er det du ringer til?

Jeg tipper nemlig du ringer til en telefon-sentral som router samtalen til nærmeste ledige person, og du får da opp den meldingen mens den venter på at en person skal bli ledig.

Enklere enn det...

Det betyr at den du ringer till allerede er opptatt i en samtale og at innkommende anrop nr 2 (dvs du) blir varslet med ring/bipp/klikk hos den du ringer til. Dette krever at den du ringer til har aktivert samtale venter (*43#). Hvis ikke får du enten opptattsignal eller du blir vk til telefonsvareren (eller et annet nummer mottakeren har definert).

Lenke til kommentar

Basemannen to the rescue ;)

Var ikke klar over at samtale venter sendte egen responsekode, det begynner visst å bli litt for lenge siden jeg pløyde meg gjennom GSM-spesifikasjonene. (Forøvrig er det vell ikke noe i veien for at et sentralbort også kan sende samme respons, om jeg skal pirke ;) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Basemannen to the rescue ;)

Var ikke klar over at samtale venter sendte egen responsekode, det begynner visst å bli litt for lenge siden jeg pløyde meg gjennom GSM-spesifikasjonene. (Forøvrig er det vell ikke noe i veien for at et sentralbort også kan sende samme respons, om jeg skal pirke ;) )

Det er helt sikkert mulig. Vi har trådløs bedrift på jobben, og det er ikke grense for hvordan sentralbordet kan f...e opp anropene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...