edstrom Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva betyr det når denne teksten kommer opp i en Sony Ericsson når du forsøker å ringe noen? Har mottaker sperret nummeret ditt? Sitter den i en annen telefon? Ståle Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hmm. Den har jeg faktisk aldri vært borti før. Ringer telefonen med vanlig ringesignal når denne meldingen kommer? Lenke til kommentar
edstrom Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Hmm. Den har jeg faktisk aldri vært borti før. Ringer telefonen med vanlig ringesignal når denne meldingen kommer? Ja, den ringer på vanlig måte hos meg, men hva som skjer i den andre enden vet jeg ikke Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvem er det du ringer til? Jeg tipper nemlig du ringer til en telefon-sentral som router samtalen til nærmeste ledige person, og du får da opp den meldingen mens den venter på at en person skal bli ledig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvem er det du ringer til? Jeg tipper nemlig du ringer til en telefon-sentral som router samtalen til nærmeste ledige person, og du får da opp den meldingen mens den venter på at en person skal bli ledig. Enklere enn det... Det betyr at den du ringer till allerede er opptatt i en samtale og at innkommende anrop nr 2 (dvs du) blir varslet med ring/bipp/klikk hos den du ringer til. Dette krever at den du ringer til har aktivert samtale venter (*43#). Hvis ikke får du enten opptattsignal eller du blir vk til telefonsvareren (eller et annet nummer mottakeren har definert). Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Basemannen to the rescue Var ikke klar over at samtale venter sendte egen responsekode, det begynner visst å bli litt for lenge siden jeg pløyde meg gjennom GSM-spesifikasjonene. (Forøvrig er det vell ikke noe i veien for at et sentralbort også kan sende samme respons, om jeg skal pirke ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Basemannen to the rescue Var ikke klar over at samtale venter sendte egen responsekode, det begynner visst å bli litt for lenge siden jeg pløyde meg gjennom GSM-spesifikasjonene. (Forøvrig er det vell ikke noe i veien for at et sentralbort også kan sende samme respons, om jeg skal pirke ) Det er helt sikkert mulig. Vi har trådløs bedrift på jobben, og det er ikke grense for hvordan sentralbordet kan f...e opp anropene. Lenke til kommentar
edstrom Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Tusen takk for hjelpen. Var litt redd for at nummeret var sperret eller noe sånt, men da får jeg sikkert tak i vedkommende snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå