Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp maskin fryser og rebooter!

Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-INkUtP

Okay okay jeg vet ikke hvor jeg skal legge denne tråden men legger den her anyways for maskinen funker ikke som den skal i hvertfall :hrm:

Noen ganger når jeg Photoshoper, så etter en stund så fryser PC-en helt og jeg trykker en knapp så hører jeg den pipe lyden fra Hk og PC-en rebooter. vell det skjer oftest under Photoshoping .Hvorfor skjer dette?

Det er ikke et kjempe stort problem alltid men innimellom kan det være en MAJOR PAIN IN THE ASS og miste arbeidet sitt.

takker til alle svar :yes:

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okay okay jeg vet ikke hvor jeg skal legge denne tråden men legger den her anyways for maskinen funker ikke som den skal i hvertfall :hrm:

Noen ganger når jeg Photoshoper, så etter en stund så fryser PC-en helt og jeg trykker en knapp så hører jeg den pipe lyden fra Hk og PC-en rebooter. vell det skjer oftest under Photoshoping .Hvorfor skjer dette?

Det er ikke et kjempe stort problem alltid men innimellom kan det være en MAJOR PAIN IN THE ASS og miste arbeidet sitt.

takker til alle svar :yes:

Har vært utfor lignende situasjon der ram-en oppførte seg rart. med mye minnebruk.

hadde selv 2 gb 4x512 og ved bruk av ca 1GB, konstant skriving og lesing låste bare maskinen seg. Det er mulig at du bruker mye ram(kanskje over det du har i maskinen)og det blir litt ustabilt. eller at ram-en er rett og slett ikke helt frisk.

ville prøvd med én ram brikke eller ihvertfall like brikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...