Gå til innhold

Canada Goose - på vei in igjen?


Classy

Anbefalte innlegg

Canada Goose var for tre-fire år siden kjempe hot, folk kjøpte det som gale, var en ordentelig vestkant-trend (Omtrent som Fjellreven er blitt i dag) ! Men så ble det til at "for mange" gikk med det og merket ble ut! Har vært ut nå de siste årene, men i år ser jeg flere og flere så begynner nesten å lure litt på om Canada Goose faktisk er in igjen? Trodde egentlig ikke at en trend kunne komme tilbake på den måten, men se på Uggs, gikk ut med Goose`n og nå er de tilbake igjen og allerede utsolgt i butikkene.

 

Så er egentlig Goose in igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

hadde veldig lyst på goose i brun i den normale lengde versjonen!!. men det er så jævlig mange som har den i brun (og i svart) hver gang jeg er i byen, ser jeg hundre fjellreven jakker og goose jakker. Synes det er altfor mange som går med disse jakkene, derfor er jeg usikker på om jeg skal kjøpe det selv.. hvis jeg skal kjøpe, kjøper jeg kanskje i blå, ikke så veldig mange som har goose i blå :)

Lenke til kommentar

Nesten alle trender går i sykluser, trendy, utrendy, så trendy igjen osv.

Men goosen er ikke et slikt plagg som forsvinner så fort (i motsettning til Kejo etc), så selvom dagens unge ser i andre rettninger fortiden er overhode ikke goose sett på som "utrendy". (Bortsett fra av diverse kids som tror de har peil, basert på siste vestkantsmote..)

Lenke til kommentar
Det er ikke bare unge som har Goose for tiden, ser stadig vekk voksne folk som loker rundt i jakkene

 

harr sett mange jeg og. Det er ikke så unormalt det da. Husker jeg så mange voksne med goose jakker en del år tilbake,før halveparten av ungdommene norge begynte å gå med dem.

Endret av raggis93
Lenke til kommentar
Akkurat inn er det vel ikke. Men betyr ikke at du blir uglesett hvis du går med det.

 

Du blir uglesett av meg..

 

Drit i om det er in eller ut, se deg i et stort speil med et kritisk blikk! Synes du det ser bra ut? Alle jeg har sett i Canada Goose, og jeg bor på Majorstua, så jeg har sett en del i det, ser feite ut! Det samme gjelder forsåvidt Bergans og Fjellrävens dunjakker..

Lenke til kommentar
Akkurat inn er det vel ikke. Men betyr ikke at du blir uglesett hvis du går med det.

 

Du blir uglesett av meg..

 

Drit i om det er in eller ut, se deg i et stort speil med et kritisk blikk! Synes du det ser bra ut? Alle jeg har sett i Canada Goose, og jeg bor på Majorstua, så jeg har sett en del i det, ser feite ut! Det samme gjelder forsåvidt Bergans og Fjellrävens dunjakker..

 

Så du mener at man ser feit ut i boblejakke? Du er ikke så god med proposjoner du?

 

Look, fatty is coming towards us!

 

00290m.jpg

Endret av Nektard
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt noe om hvordan "man" ser ut. Det jeg sa, var bare at jeg ikke har sett noen som ser bra ut i dunjakkene fra de merkene jeg nevnte (som ikke ville sett bedre ut i noe annet).

 

De som ikke er gode med proposjoner, er alle de sekstenåringene som går rundt i Canada Goose-jakke og gjerne tights i tillegg..

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...