Gå til innhold

CoD4 patch annonsert!

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Infinity Ward has announced it is already working on an update for the Xbox 360 version of Call of Duty 4: Modern Warfare. Straight from the horse's mouth:

"Wanted to give you a heads up for an update in the works for the Xbox 360 version. We're going to be optimizing a lot of things behind the scenes with matchmaking and host selection as well as adding a few new features via the update which I have outlined below. No ETA on when this update will be available for download, just giving a heads up on what's to come in the future in the first potential update."

Additions / New Features:

Added Kill cam to Airstrike bombs and Claymores

Addition of Host Migration so if Host Leaves auto-chooses next best host

Tweaked the following Oldschool Mode settings based on feedback:

Added Unlimited Sprint

Increased Magazine Size

Added Ragdoll Cam

Optimizations / Tweaks:

Identify party by background color (in Lobby)

Optimized server selection for first match for better connections

Improved network performance for 18 player games

Optimized 'Chase Cam' when Spectating

Fixed Playlist error when attempting to join from other games

Handle Corrupt Create A Class data instead of kicking player

kjelde: http://n4g.com/xbox360/News-85607.aspx

Noko som er utruleg viktig;

Host migration!

No byrjar det likne noko!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da hadde jo fhm rett likevel da.

hadde likt vis de gjorde det mulig å plukke opp granater.

ja helvette heller.. det var faktisk det jeg tenkte på da jeg skrev tidligere innlegg. men kom ikke på det, så det i en video ett sded pg er helt enig.. om man dør og fortsatt har igjen granater bør noen andre kunne plukke de opp...

Lenke til kommentar
Trodde ikke 360 hadde nettevrksproblemer jeg da??

Hvor står det at den har problemer? Det betyr jo likevel ikke at det ikke kan forbedres. Og mp fortjener forøvrig en tier, selv om det aldri hadde kommet en patch.

Om det på 360 også har vært slik at hvis hosten forlater spillet ble det brutt, så jo da har 360 også problemer.

At du mener det fortjener en tier uansett tilsier vel bare vi skal være glad vi slipper dine anmeldelser;)

Spillet er det beste online fps spillet etter min mening, jeg bare liker å kjøpe velfungerende produkter, og liker ikke at folk bare svelger feil som om det var normalen. Da blir ting sjelden bedre heller.

Lenke til kommentar

Men det er ikke en bug at spillet blir brutt når hosten forlater spillet. Det var slik de laget det. At jeg synes det er en tier selv med dette, betyr som sagt ikke at man kan klage og at det ikke kan forbedres. En tier er ikke "perfekt". Hvis du synes det er jeg glad vi slipper dine anmeldelser. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...