Gå til innhold

Need For Speed: Pro Street Den 22!


Espen-S-R

Anbefalte innlegg

Så fint for deg da ;) Så vil jeg si Takk UrgeLOL, ;) Sykt sant det du sier, DE som liker nfs og har spelt dem en stund har ett helt annet sn på dem, og for DE som setter pris på ett Racing spell, Dette her er vell ett a dem beste spilla (Racing) Som kommer med det første, Dette og GT5..

Gleder meg til å få fyrt opp Supran! :D Har oxo hørt att Online Delen skal bli nokså bra, Gleder meg helt vil! bare 2 dager til nå for DE som skal ha det! :D

 

Edit: De som får det i dag eller i mårra, skriv hva dere syntes om spillet da, har sett de på www.nfsplanet.de har fått noen rimlige kule biler.. Nei detta nfs'e blir noe for seg Sjøl! :D

 

Edit: La deg til På psn Urge!

Endret av Espen-S-R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk har forskjellige meninger. Har spilt alle NFS spillene som har vært. Dette var det dårligste by far.

 

Du bruker mange smiletegn. Får vondt i øya.

Når det er sagt, så er det litt merkelig at når et spill er bra på demoen, så bruker de som unnskyldning for å kjøpe det ("jammen testet du ikke demoen, den var jo skiiiiiit bra"). Mens når spillet er dårlig, skal man da plutselig si "nei skal aldri dømme et spill etter demoen. Latterlig syn du har Espen.

 

Men hvis du liker lette, enkle, lite revolusjonerende bilspill uten noe som helst realisme (HEI, EA sa jo at nå skulle det bli realisme) kos deg. Need for speed er akkurat som fast and the furious var en fjortisfaktor.

 

Det er bare zååå stillig med styla biler. Du går lei.

Lenke til kommentar
Folk har forskjellige meninger. Har spilt alle NFS spillene som har vært. Dette var det dårligste by far.

 

Du bruker mange smiletegn. Får vondt i øya.

Når det er sagt, så er det litt merkelig at når et spill er bra på demoen, så bruker de som unnskyldning for å kjøpe det ("jammen testet du ikke demoen, den var jo skiiiiiit bra"). Mens når spillet er dårlig, skal man da plutselig si "nei skal aldri dømme et spill etter demoen. Latterlig syn du har Espen.

 

Men hvis du liker lette, enkle, lite revolusjonerende bilspill uten noe som helst realisme (HEI, EA sa jo at nå skulle det bli realisme) kos deg. Need for speed er akkurat som fast and the furious var en fjortisfaktor.

 

Det er bare zååå stillig med styla biler. Du går lei.

 

Dette vil jo variere fra demo til demo, så ganske så latterlig syn du har. F.eks. så var ikke Heavenly Sword demoen noe særlig, og veldig mange kom til den konklusjonen at fullversjonen var mye bedre. Og om demoen er meget bra så satser man selvfølgelig på at resten er like bra, om ikke reviews sier noe annet.

 

Siden han har spillet så har han faktisk grunnlag til å påstå at han ikke synes at demoen viser potensialet til spillet. Og som sagt for 14. gang, ikke alle bilspill er laget for realisme kåte bilelskere så må justere dekktrykket mens de kjører. Det som solgte NFS spillet til meg var online feature traileren. Så håper online delen lever opp til forhåpningene mine, og i tillegg elsket minstebroren min det. Han kjørte kun farts delen på demoen, og kræsjet med vilje hele tiden. Han blir nok å elske nye burnout :p

Lenke til kommentar
Folk har forskjellige meninger. Har spilt alle NFS spillene som har vært. Dette var det dårligste by far.

 

Du bruker mange smiletegn. Får vondt i øya.

Når det er sagt, så er det litt merkelig at når et spill er bra på demoen, så bruker de som unnskyldning for å kjøpe det ("jammen testet du ikke demoen, den var jo skiiiiiit bra"). Mens når spillet er dårlig, skal man da plutselig si "nei skal aldri dømme et spill etter demoen. Latterlig syn du har Espen.

 

Men hvis du liker lette, enkle, lite revolusjonerende bilspill uten noe som helst realisme (HEI, EA sa jo at nå skulle det bli realisme) kos deg. Need for speed er akkurat som fast and the furious var en fjortisfaktor.

 

Det er bare zååå stillig med styla biler. Du går lei.

 

 

Kansje det..men latterli syn det har du søren selv, jeg blåser i åssen smak du har men jeg har min smak færdi med det og det var ikke dette som var topicen... du burde bynne å lese første post, om du ikke vil ha spillet så trenger du ikke sitte å skrive nedverdigene til dem andre som gleder seg, hadde jeg spurt, ''Hva Syntes dere om Need for speed Pro street demoen'' var det er bra svar men ikke til ''skal du ha '' osv.. det blir kansje FATF Men jeg liker tuned biler, styling for å lage min unike bil og kose meg med å kjøre den.. Færdi med det, det me smiley'sa minne, sorry er bare vant til å bruke dem..

 

 

Ps: Jeg går ikke lei need for speed, har spilt hvert spill og har rund 100 timer minst på hvert a dem, elsker need for speed, hilsen En NFS FAN!

Lenke til kommentar
Nei Det er det ikke.. Nesten, men fullversonen er jo bedre. det sier seg selv, men det er jo ikke så langt i fra da, håper nå den er litt bedre en den er nå for da er den ikke så kjempe mye å skryte av.. hehe..

 

Edit: Skal du speller Mr Nauz?

 

Skal bare teste demoen, liker egetngli ikke nfs spilla noe spes, men har lyst til og prøve et bilspill på ps3;)

Lenke til kommentar

testet det ja ... menyen er synes jeg var vanskelig å finne fram i første gangen. lærer kanskje etterhvert.

 

men etter har spilt forza en stund og så var jo det her en skuffelse... men dog litt forskjellige bilspill

 

en kamerat av meg som nesten av spilt av need for speed fikk også et dårlig først inntrykk... ble litt bedere etterhver men ikke topp

Endret av Exentler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...