Gå til innhold

Need For Speed: Pro Street Den 22!


Espen-S-R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk litt tid i går kveld etter fotballskuffelsen.

Jeg koser meg hvertfall. Har bare 3 ferdigoppsatte bilder å velge i foreløbig, ( og en er en golf..*grøss*) men jeg koser meg hvertfall.

Kjører på "king" uten bremsehjelp og det der. Er ikke gran tourismo selvsagt, men fremdeles en god styrefølelse.

Er enig med at raceday interfacen var litt rar i begynnelsen, men med flere enn 2 aktive hjerneceller, finner man ut av det på kort tid (kanskje her mange mangler litt)

 

 

JEG er fornøyd, JEG har det artig. Hva andre synes, bryr jeg meg null om :)

Lenke til kommentar

Kom over ett par irriterende bugs i går. Kom susende rundt en sving og plutselig var banen borte, etter ett par sekunder kom meldingen "Loading" opp. Reset og så var man i gang igjen. Har også fått opp feilmelding når man skal uploade shadow etter endt løp. String Missing sier feilmeldingen, og når man trykker den bort så får man den vanlige etter løp menyen, men den reagerer ikke på trykk. Så må man resette igjen. Håper EA fikser dette snarlig.

Lenke til kommentar

Si meg nå, unge kloke menn, hvor i granskauen blir de av de bildene man knipser i utstillingsmodus? www.needforspeed.com står det. "Bare logg på kontoen din". Det er hverken mulighet for å logge på eller opprette konto på den siden. Jeg har opprettet to kontoer på EA sine sider (med samme personinfo), noe jeg forøvrig mener er rart at det går an. Sidene til EA er et evig virrvarr uten mening eller logikk. Bare reklame og varme ord om seg selv. Virkelig synd at en slik skammelig pengemaskin faktisk har noen bra spill. Og nei, NFS PS er ikke ett av de, selv om det er underholdende til en viss grad.

Lenke til kommentar
Jeg ble skikkeli forbanna da jeg oppdaga at man ikke kunne velge å få kjøre med x tasten og bremse med firkant osv på pro street! Kommer ikke en update som gjør dette mulig? Blir veldig sliten i fingrene ved å gi gass med default knappene... huff...

 

For å si det litt andre veien; jeg følte håp i hjertet da jeg fant ut at man i Gran Turismo HD concept kunne endre fra X og firkant til NFS sine default-knapper :) Mener at det ikke går an å kjøre bil med av/på gass og bremse. I alle fall ikke med en Skyline med 1043hk og ingen hjelpeelektronikk.

Lenke til kommentar
Si meg nå, unge kloke menn, hvor i granskauen blir de av de bildene man knipser i utstillingsmodus? www.needforspeed.com står det. "Bare logg på kontoen din". Det er hverken mulighet for å logge på eller opprette konto på den siden. Jeg har opprettet to kontoer på EA sine sider (med samme personinfo), noe jeg forøvrig mener er rart at det går an. Sidene til EA er et evig virrvarr uten mening eller logikk. Bare reklame og varme ord om seg selv. Virkelig synd at en slik skammelig pengemaskin faktisk har noen bra spill. Og nei, NFS PS er ikke ett av de, selv om det er underholdende til en viss grad.

 

 

Lag konto på ea så setter du inn ps3 niket ditt, det skal gå,..

Lenke til kommentar
Si meg nå, unge kloke menn, hvor i granskauen blir de av de bildene man knipser i utstillingsmodus? www.needforspeed.com står det. "Bare logg på kontoen din". Det er hverken mulighet for å logge på eller opprette konto på den siden. Jeg har opprettet to kontoer på EA sine sider (med samme personinfo), noe jeg forøvrig mener er rart at det går an. Sidene til EA er et evig virrvarr uten mening eller logikk. Bare reklame og varme ord om seg selv. Virkelig synd at en slik skammelig pengemaskin faktisk har noen bra spill. Og nei, NFS PS er ikke ett av de, selv om det er underholdende til en viss grad.

 

 

Lag konto på ea så setter du inn ps3 niket ditt, det skal gå,..

 

Lage kontoen med samme personinfo som PSN-kontoen, tenker du? Det gjorde jeg jo. Men jeg finner ingen sammenheng mellom mine to EA-kontoer og NFS, annet enn reklame for spillet. Skulle ikke vært mulig å lage en så uoversiktlig hjemmeside.

Lenke til kommentar
Si meg nå, unge kloke menn, hvor i granskauen blir de av de bildene man knipser i utstillingsmodus? www.needforspeed.com står det. "Bare logg på kontoen din". Det er hverken mulighet for å logge på eller opprette konto på den siden. Jeg har opprettet to kontoer på EA sine sider (med samme personinfo), noe jeg forøvrig mener er rart at det går an. Sidene til EA er et evig virrvarr uten mening eller logikk. Bare reklame og varme ord om seg selv. Virkelig synd at en slik skammelig pengemaskin faktisk har noen bra spill. Og nei, NFS PS er ikke ett av de, selv om det er underholdende til en viss grad.

 

 

Lag konto på ea så setter du inn ps3 niket ditt, det skal gå,..

 

Lage kontoen med samme personinfo som PSN-kontoen, tenker du? Det gjorde jeg jo. Men jeg finner ingen sammenheng mellom mine to EA-kontoer og NFS, annet enn reklame for spillet. Skulle ikke vært mulig å lage en så uoversiktlig hjemmeside.

 

 

Det har jeg gjort å det funka hvertfall, men så må du gå på se dine bilder, trykk her, så gå til min profil, deretter logg inn, så kan du velge mellom ps3 konton din og ea, da må du ta ps3..

Lenke til kommentar

Dette her er jo helt tafatt. Kan noen skrive en lettfattelig guide til hvordan dere finner bildene dere har tatt? Jeg har én konto på ea.com og en på ea.no og uansett hvordan jeg blar i denne labyrinten kommer jeg ingen vei. Står ingenting om det på support heller, akkurat som om dette problemet ikke eksisterer i det hele tatt. Hvor har jeg gått feil?

 

Lag konto på ea så setter du inn ps3 niket ditt, det skal gå,..

Lage konto hvor på ea (nøyaktig URL) og sette inn nicket sitt hvor og hvordan?

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Nå er det ikke lenge til NFS PS kommer ut :D til torsdagen:D Gleder meg Sykt!

 

 

Har bladd litt på google, og sett at det kommer for både

playstation 2 og playstation 3,

Er det noe forskjell mellom pro street på ps2 og ps3?

 

Vurderer å kjøpe NFS:PS til ps2 :)

 

Det er naturlig nok dårligere grafikk og skaden på bilene vises ikke, selv om den fortsatt er effektiv. Noe mer enn det vet ikke jeg om.

Lenke til kommentar
Nå er det ikke lenge til NFS PS kommer ut :D til torsdagen:D Gleder meg Sykt!

 

 

Har bladd litt på google, og sett at det kommer for både

playstation 2 og playstation 3,

Er det noe forskjell mellom pro street på ps2 og ps3?

 

Vurderer å kjøpe NFS:PS til ps2 :)

 

Det er naturlig nok dårligere grafikk og skaden på bilene vises ikke, selv om den fortsatt er effektiv. Noe mer enn det vet ikke jeg om.

 

 

Ok, greit nok vel.

Er det dårligere biler tror du ? :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...