Gå til innhold

Need For Speed: Pro Street Den 22!


Espen-S-R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så når dere ser at folk gleder seg til ett spill så bare MÅ dere prøve å ødelegge for dem? Sier bare litt om dere.. Om folk gleder seg til ett spill som dere syntest var møkk, etter å ha testet demoen, så er det bare å la dem glede seg. Ingen vits å fylle trådene med dårlige kommentarer.

Som sagt, man må kunne få si meninga si. I tillegg må man også tåle å høre andres meninger om en sak. Om man liker et spill eller ikke er jo ganske subjektivt så jeg skjønner ikke hvordan det kan ødelegge for noen om jeg sier at jeg ikke liker spillet. Hadde jeg sagt at jeg at jeg gledet meg til jeg fikk det hadde du sikkert ikke reagert i det hele tatt. Det blir bare to sider av samme sak. :)

Lenke til kommentar
Så når dere ser at folk gleder seg til ett spill så bare MÅ dere prøve å ødelegge for dem? Sier bare litt om dere.. Om folk gleder seg til ett spill som dere syntest var møkk, etter å ha testet demoen, så er det bare å la dem glede seg. Ingen vits å fylle trådene med dårlige kommentarer.

Som sagt, man må kunne få si meninga si. I tillegg må man også tåle å høre andres meninger om en sak. Om man liker et spill eller ikke er jo ganske subjektivt så jeg skjønner ikke hvordan det kan ødelegge for noen om jeg sier at jeg ikke liker spillet. Hadde jeg sagt at jeg at jeg gledet meg til jeg fikk det hadde du sikkert ikke reagert i det hele tatt. Det blir bare to sider av samme sak. :)

 

Om trådstarter ønsket å diskutere hvorvidt man liker spillet eller ikke så hadde han sikkert spurt etter det. Han startet tydeligvis tråden for å informere om at spillet kommer ut den 22, og at han gleder seg til spillet. Om du og de som ikke liker spillet ønsker å diskutere hvor dårlig det er må dere gjerne gjøre det, men i en tråd med ett passende tema.

Lenke til kommentar

hadde ikkje ville hatt nfs pro street gratis ein gang..;)

 

men det er min meining..eg skjønnar jo att dei har prøvd og laga noko annrleides no og det skal dei ha cred for..

 

men nok for vere nok på ein måte..kvifor ikkje late andre som har peiling heller lage bilspill..Turn10, Polophony, Codemasters, klara det mykje bedre enn EA...synes no eg vertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...