Gå til innhold

Nye slakteregler, grunnet religionsfrihet.

Anbefalte innlegg

Jeg satt akkurat og leste en artikkel på vg.no som omhandlet slakting av dyr og opphevelse av forbudet mot å slakte dyr uten bedøvelse. Årsaken til dette er at bl.a «Shechita» som utføres av jøder og «Halal» som utføres av muslimer er slaktemetoder som krever at dyret skal være levende og ved full bevisthet under slaktingen.

Du tuller, ikke sant?

Har du en URL?

Dette høres jo helt idiotisk ut.

Det er oppfordret i reglene for denne delen av forumet at man ikke skal linke i hytt og pine til nyheter. Jeg antok at folk hadde lest artikkelen som lenge lå på toppen av vg.no. Den ligger vel fortsatt i arkivet deres tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken regel er det? Det er da helt vanlig å ta med en link til det man snakker om så andre kan se alle detaljene. Å linke til kildene sine er ikke å linke i hytt og pine.

Mener å huske noe slikt som at man ikke skal linke til avisene unødig da det forventes at hopen leser dagsaviser. Skal se om jeg klarer å finne igjen denne oppfordringen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvilken regel er det? Det er da helt vanlig å ta med en link til det man snakker om så andre kan se alle detaljene. Å linke til kildene sine er ikke å linke i hytt og pine.

Mener å huske noe slikt som at man ikke skal linke til avisene unødig da det forventes at hopen leser dagsaviser. Skal se om jeg klarer å finne igjen denne oppfordringen.

Fant denne som en liten notis på dagbladet.no sine sider...

Siden det ikke er kommer frem om det faktisk ER ulovelig å linke tar jeg sjansen... :)

Halal slaktere tatt på fersken

Utolig hvordan disse folkene TAR seg til rette her i landet..... Deres gud har sagt at det skal gjøres sånn og da betyr jo såklart ikke dette landets lover et kvidder.... sukk. Hvem stemmer for å kaste ut sånne? he he

:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...