Amriden Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Heisann Jeg har tenkt og oppgradere min pc. Men jeg vil ha minst mulig vifter. Skal ha Nytt HK, CPU, RAM og Skjermkort. Men disse dele må være superstille. Lurer også på om jeg skal bytte ut PSU. Hva annbefaler dere? Er ikke intresert i og bytte ut en hau med vifter og lignende på på delene. Så de må være stille sånn som de kommer fra produsent. Foretrekker også en AMD basert løsning så P4 er uaktuelt selv om P4 som regel gir et mere støysvakt system. Håper på positive svar. Har forresten et Chieftec Matrix Medium Tower. Edit: ideelt sett så skal ikke prisen overstige 5000. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Les http://www.silentpcreview.com/ så får du kansje noen ideer om hva du vil gjøre. Lykke til! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 silent twin og et par 19 db papst vifter lager ikke mye bråk.. men strømforsyninger vet jeg ikke hvem som er stille eller ei Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Silent Twin har jeg allerede bestemt med for. Glemte bare og skrive det :oops: Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kan jeg bruke den silent twin'en på en AMD XP2600? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kan jeg bruke den silent twin'en på en AMD XP2600? IKKE anbefalt. Silent Twin er beregnet på max XP2200+ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 dessuten er ikke silet twin helt stille heller, det er papst 12dB@7V derimot digg å bruke ':D' igjen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 dessuten er ikke silet twin helt stille heller, det er papst 12dB@7V derimot Jo den er stille papst viften, men de forsker en del på å lage vifter som kjøler bra og støyer lite. Det er støyen som er problemet. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Greit nok at dere snakker om dissse viftene, men det er jo ikke det jeg spurte om. Har dere noen forslag til aktuelle deler? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 asus hk (pass på at det er passiv kjøling) og en twinmos brikke, skjermkortvolumet har jeg ikke peil på men du kan jo kjøpep et 4200 og lime fast ribba til zalman og få en kjøler til å blåse over, cpu vifte zalman 6000cu eller hva den heter er jo ganske stille + at de har kjørt tunge prosessorer på den stille (må ikke flyttes med vifte på står det...) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kan jeg bruke den silent twin'en på en AMD XP2600? IKKE anbefalt. Silent Twin er beregnet på max XP2200+ seriøst!!! 100% sikker? xp2400+ jeg har hadde jeg tenkt å ha en silent twin på..er det noen vifter å anbefale meg da? lydløs!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå