streetnordic Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvordan lage en timer i php? So larger tiden i en mysql database. når 1 minut har godt so kan du gå inn på siden igjen. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Prøv å beskrive oppgaven litt bedre, og gjerne uten så mange skrivefeil... Men jeg antar at du vil lagre $_SERVER['REMOTE_ADDR'] (ip) og time() (tidspunkt i sekunder) i databasen, og når samme ip kommer tilbake, så sjekker du at time() - tidspunktet du lagret i databasen > 60 (ett minutt) Lenke til kommentar
Peter Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Prøv å beskrive oppgaven litt bedre, og gjerne uten så mange skrivefeil... Men jeg antar at du vil lagre $_SERVER['REMOTE_ADDR'] (ip) og time() (tidspunkt i sekunder) i databasen, og når samme ip kommer tilbake, så sjekker du at time() - tidspunktet du lagret i databasen > 60 (ett minutt) Lenke til kommentar
streetnordic Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 ja vill ha det likt ditta: $tid = date("His"); $tidferdig = date("His") + 60; også lagre i mysql også sjekker om 60 sekunder har gått. Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Ut ifra brukernavnet og spørsmålet ditt (og posten i web-design) så antar jeg at du lager et mafiaspill. Carlito (aka. Branco/Ario Carlito) stilte det samme spørsmålet i 2004 på et annet forum: http://www.phpbuilder.com/board/showthread...readid=10287447 Mafia-spill kategorien er dessverre brukt opp. Endret 19. november 2007 av Intramin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå