axis Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har spilt spillet siden det kom ut. er litt forvirra, jeg har vert gjennom alle "memmory blockene" på spillet og rulleteksten, men lurer på om spillet er over. Jeg har logge merke til at man kan gå inn på datamaskinen på pulten til gamlingen (doktor duden), og dataen til Lucy...rett før dei går fra rommet seier dei at dei kommer tilbake tidsnok, og siden du har fått et slikt et "eagle vision" tenkte jeg kanskje det var noe mer.. eller ? Noen ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det skjer ikke noe annet enn at du kan hoppe fritt imellom alle memory blockene så mye du vil. (som jeg har funnet u av..) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) litt spoiler dette..? med doktoren og labben? sett spoiler i emne titel.. det er ødelagt for meg allerede da skullelizzom ikke vite slikt da..' men har ombestemt meg om ogkjøpe det så du er tilgitt ikke sånn jeg forstår det.. det skadre ikke og sette inn *spoiler* vell? Endret 19. november 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sier jo seg selv at det er en spoiler med den emnetittelen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå