.Marcus Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ang. bruktkjøp var jeg også veldig skeptisk til dette før jeg bega meg ut på jakten etter nye komponenter, men hadde jeg ikke kjøpt brukt hadde jeg knapt hatt råd til CD spilleren min alene - definitivt mye å hente her. Ville holdt litt utkikk på bruktbørsen på AVForum og Hifi Sentralen, for det er mye penger å spare inn! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Oi Oi!Mye bra her, Jeg har alltid syns Vincent virker spennende. Har bare hørt den (legendariske?) CD-6 syns det var bra saker. Mitt beste tips er å dra til butikken å høre på de forskjellige produktene som er aktuelle. Ja, var planen det, men så var det kor realistisk ein sånn test er med tanke på romakkuastikk og innspeling. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Ja det har du rett i, det beste er å låne med seg hjem, men det er ikke alltid så lett. Men du vil jo få ett bilde på hvordan det låter. Ett tips er å ta med seg en cd du kjenner godt, helst flere også. Jeg feks tar alltid med meg Pink Floyd - Dark Side of the Moon når jeg skal høre på uttstyr. For den har jeg hørt utallige ganger før. Endret 20. november 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
fhl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 En fordel med Abrahamsen er at det er Elkjøp som selger de. Da har man vel 30 dager til å teste de. Frode Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Stemmer det, var riktignok lite på lager der, kan ta ein telefon og høyre. Har Marantz PM-7001 prosessorinngang, det må eg nesten ha. Ser ikkje ut som Vincent sine har dette. Står Pre Out/Main in i spesifikasjonene, er Main in prosessorinngang? Kunne tenkt meg å høyrt den om den har prosessorinngang, då har eg iallefall noko å ta utgangspunkt i. Skal prøve å hugse å ta med ein CD eg kjenner godt, ikkje så dumt tips det. Skal eg teste Abrahamsen så har eg likevel ingenting å teste den opp mot, trur ikkje eg får låne noko med meg heim. Med mindre det finnes andre som leverer og har RF-82 samt forsterkere med prosessorinngang i Bergen, Haugesund eller Stavanger -området, helst Bergen eller Hgs. Ellers er DENON PMA-1500AE blitt nevnt. Endret 20. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Main in vil nok være prosessorinngangen ja. Det er leddet mellom Pre out og Main in som forener pre- og effektdel av en slik integrert forsterker Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Okey, då kan eg prøve den. Tar tid dette her, ser eg ikkje har funnet dei enklaste høgtalarane å kjøpe forsterkar til. Er det noko hensikt i å bruke 10-12 på forsterkar kontra f.eks. Marantz til 5500? Det knuser budsjettet ganske bra, hadde eit håp om å få med med DVD/CD-spelar i same slengen utan å overskride budsjettet så veldig. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Marantzen har ikke vanlig prosessorinngang. Du kan bruke Main In, men må da switche Separate/coupled-bryteren på baksiden hver gang du skal skifte om. Den ligger nede på forsterkeren, til høyre for inngangene. Frode Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Det er for så vidt ikkje noko stort problem så lenge den fungerer som den skal, ser ikkje så mykje film. 95% av tida eg brukar anlegget er det til musikk. Blir nok meir film med betre anlegg, men ein liten brytar er ikkje noko hinder. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Da er det vel bare å ta seg en tur til Bergen eller Stavanger og høre på kombinasjonen. Frode Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Will do! Trur eg kjøper CD-spelar i staden for og bruker Oppo DV971H som eg har ståande, den får duge til film inntil vidare. Eg fant Marantz CD-5001 på Musik Magazinet, eit par søk på Avforum så sit eg igjen med eit inntrykk av at det er ein brukbar spelar. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Siden du spiller mye fra pc, vil jeg gjenta anbefaligen om et godt lydkort á la E-MU som jeg linket til tidligere, og heller droppe cd-spiller. Da har du mulighet til å koble til Oppoen også. Frode Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Løsningen til fhl er ikke dum. Men kan anbefale deg den cdspillern, har den gamle versonen (cd5400) og det er en veldig god spiller i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hmm, det er jo eit alternativ. Vil det være eit "svakt" ledd i rekka om eg koplar opp følgande: PC-DVD-spelar -> E-MU -> Marantz PM-7001 (f.eks.) -> RF-82 Har kvaliteten på spelaren i PC-en noko å bety? Same gjeld om eg kjører musikk rett frå harddisken på PC-en, er det andre ting enn kvaliteten på musikkfilene som påverkar lyden? Når den er gått ut til lydkortet er det vel ganske bra. Grunnen til at eg har sett på CD-spelar er for å halde ein viss kvalitet heile vegen. Har høyrt uttrykket "shit in, shit out". USB-lydkort er ikkje dumt heller sidan eg får ein ny laptop over nyttår som nok kjem til å bli brukt mykje til å spele musikk. Ut frå manualen til E-MU ser det ut som eg må ha ein kabel med jack->RCA for stereolyd. Kor kjem Oppo-en inn i dette biletet forresten? Den har jo stereoutganger som eg kan plugge rett i forsterkaren. Om eg ikkje har PC i nærleiken, kan eg putte ein CD i Oppo-en, kjøre lyden via S/PDIF til lydkortet og frå den til forsterkaren, sidan lydkortet har ein betre lydenhet? Har lese noko om å kun bruke ein spelar til å lese signalet, sende det digitalt til ein betre enhet og prosessere signalet der frå digitalt til analogt. Er det same greia med PC kanskje? Så lenge signalet er digitalt så er det i utgangspunktet ikkje kvalitetsforskjell, derfor har du lydkortet som prosesserer det til analoge signaler og sender det vidare til forsterkaren? Endret 21. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Då var anlegget kome i hus, endte opp med følgande: Klipsch RF-82- Vincent SV-234- Creative E-MU 0404 Lytta først på Marantz PM-7001, men den vart for pinglete for dei høgtalarane, RF-52/62 hadde nok vore meir passande der. Gjekk då over til Vincent SV-233, då vart det andre saker, betydeleg meir trøkk og kraft i lydbilete. Eg bestemte meg ganske kjapt for at eg måtte han ein forsterkar i den størrelseorden, problemet var at den mangla prosessorinngang. Det sto ein ny modell av SV-233 i same rommet, eg kikka litt på den og såg at det sto "Main in" på produktbeskrivelsen. Etter å ha snakka med to av dei ansatte i butikken kom me fram til at det mest sannsynleg var ein prosessorinngang, noko som vart bekrefta av ein anna kar når eg henta anlegget. Eg er svært nøgd med anlegget så langt, det har jo nokre timar framfor seg med innspeling samt litt optimalisering av oppsett og innstillingar, men out of the box var det upåklageleg. Må få rette ein takk til dei som har bidratt i tråden, GnoMiz, fhl, .Marcus og Muffinman for svært god hjelp. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer, dette ser veldig bra ut. Kjenner at det rykker litt i ønskemuskelen her nå.... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette anlegget vil nok gi deg masse lytte/filmglede i tidene fremover Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå