Joergen_jo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg Sapphire Radeon X1950Pro også har jeg en PSU på 305 Watt, er det nok, eller må jeg kjøpe en ny PSU også? Takker for svar! Endret 19. november 2007 av Joergen_jo Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kommer helt ann på hvilket merke det er, men tror at det kan bli litt snaut. Lenke til kommentar
Joergen_jo Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Kommer helt ann på hvilket merke det er, men tror at det kan bli litt snaut. Sitter i dell PC-en min... Dell Dimension 5100. Jeg så en test hvor de målte totalt forbruk av dette kortet i en PC, og da brukte den 170 watt med gaming. Jeg bare lurer på om dette er lurt, siden anbefalt fra ati er 450 eller noe sånt... Har også hørt om andre som har mindre, og det funker helt fint. Men jeg har enda litt mindre enn det igjen.... Endret 19. november 2007 av Joergen_jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå