Woods Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei, i går fikk jeg en svært irriterende bug i Crysis. Jeg har kommet til område hvor du kommer etter det første "tanks oppdraget" , altså, der du skal redde en eller to gisler? Uansett, hver gang jeg skal kaste en granat(G), så henger alle funksjoner seg opp! Jeg kan fortsatt skyte, hoppe osv, men jeg kan ikke kaste granaten, ikke åpne menyen for å skifte "gear" på våpenet eller få aksess til nano-suit menyen. Jeg har søkt litt rundt på nettet uten hell. Hørte også at Crytek jobber med en patch, men den kommer ikke før en to ukers tid? Noen som har opplevd det samme? Jævlig irriterende, da det er en HAUG med fiender som må drepes.... kjedelig med "løpe-inn-i-basen-skyte-ned-alle-i-close-combat-taktikk" når han ikke vil kaste granaten. and for the record; JA, jeg har granater! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hørte at patchen skulle komme om halvannen ukes tid ja. Altfor mange kritiske bugs i spillet nå :/ Selv får jeg ikke rundet det, grunnet bugs. Men har ikke vært borti bugen du nevner... Endret 19. november 2007 av Habitats Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvor er alle fanboysa!?!?! Lenke til kommentar
Woods Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Problemet løste seg faktisk da jeg lastet ned de nye skjermkort driverene fra nVidia i dag(169.09)! Nå ble spillet i hvert fall kjedelig..da jeg kom inn i denne aliens verden.. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Problemet løste seg faktisk da jeg lastet ned de nye skjermkort driverene fra nVidia i dag(169.09)! Nå ble spillet i hvert fall kjedelig..da jeg kom inn i denne aliens verden.. Link til den driveren? Orker ikke finne den på nvidia sin side Endret 19. november 2007 av noXelon Lenke til kommentar
Woods Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 http://www.nvidia.com/Download/betadrivers.aspx Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg bytta tilbake til 169.01 i går, opplever bedre FPS og spillbarhet nå. Trur dere må prøve dere frem når det gjelder driverversjoner. Endret 19. november 2007 av lavizh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå