Procli Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg skal re-installere XP. Men når jeg har formatert C: så får jeg opp at "Setup was unable to format drive C. The disk may be damaged" Den fungerte fint for 1 time siden da jeg hadde både 98 og XP installert. Har prøvd meg litt frem i dos (kjørt scandisk, checkdisk) Er ikke så flink i dos. Har prøvd flere ganger å installere (både quick og normal formatering) men får det samme. Er det mulig at diskene (har 1 på 60 GB og en på 13 GB) er kaputt? Lenke til kommentar
sandman Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Prøv med fdisk, det skal du finne på www.bootdisk.com Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg hadde nøyaktig samme problem med en 40GB HD, for noen år siden. Da brukte jeg FDISK og det gikk fint. Var nervøs for sånn da. Nå går det automatisk uten å se på skjermen hva jeg gjør... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvilken produsent av HDene? De har ofte tools på hjemmesidene sine for sjekk av diskene. Kan også bruke de til å ta low level format. Kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå