vegge Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 (endret) H----- V---- aka havegg, det blir rett, ikke sant? Men hva betyr aka? Eller skal det skrives AKA? Eller aka.? Er det en forkortelse? Bør det heller være "H----- V----, aka havegg"? Blir det omtrent det samme som å skrive alias? Hmm. Endret 20. mai 2008 av vegge Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kebab Gud aka K-DOG, Shinzon, .... ehh ja .. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Eeey, det eneste denne tråden handler om er "aka", så da skal det gjøres helt korrekt! Mvh. Vidar Fagerjord, aka. yummy, moderator Skriver yummy det på korrekt måte? Dere ser jo at det er et punktum etter "aka". Akkurat som i "osv." Men hvorfor skriver vi egentlig "t.o.m." og ikke "tom."? Som sagt, her skal vi ha det helt korrekt! Takk for svarene som allerede er kommet. Visste faktisk ikke betydningen av ordet.. :oops: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Stian a.k.a Sargent Fire |Slik skal det skrives| likt som p.g.a osv. Mvh,Stian Lenke til kommentar
vegge Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 pga. / p.g.a. --> begge kan visst brukes Jeg liker godteri pga. at det smaker godt! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 tror både a.k.a. og aka kan brukes også.. mvh ZybiX aka zybix Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Fælt å folk spammer Ikke vær så uskyldig Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Fælt å folk spammer Ikke vær så uskyldig Vil gjerne se et eksempel på at jeg spammer. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 james bond sier vel aka i den nyeste filmen?! also known as er vel oversettelsen. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Vil gjerne se et eksempel på at jeg spammer. Javel.. her har du spam! Fælt å folk spammer Hvor unødvendig var ikke den? Du ødelegger tråden min, vet du det? :x Selv om vi er under Off-topic, så kan du jo prøve å svare seriøst. Dog får du vel ikke akkurat kjeft av moderatorene i denne kategorien.. Jaja, whatever! 8) also known as er vel oversettelsen. Ja, det ble forklart i svar nummer 2! Ellers takk.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeje, det var faktisk ikke deg jeg "snakket" til når jeg nevnte spamming, så hvorfor du blandet deg inn vet jeg ikke. Det var vel fordi det var DIN tråd, eller? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Hvorfor nevnte du spamming i det hele tatt? Denne tråden handlet ikke om det! Den inneholdt heller ikke spam (unødvendige innlegg) før du kom. Forresten, dette var en mye mer livlig diskusjon enn "aka-diskusjonen"! heh Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 AKA = Also Known As ASAP = As Soon As Possible ICQ = I Seek You. To viktige forkortelser. Og en rar. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Stian a.k.a Sargent Fire |Slik skal det skrives|likt som p.g.a osv. Mvh,Stian men hvorfor skriver vi da Mvh og ikke M.v.h. ? blir jo egentlig samme greia.. gjør det ikke? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hello!!!! data neder, ikke norsk lys, ikke sant. Slutt å pirke i ting vi ikke har forutsetninger for å uttale oss om. (gjelder alt utenom aka, som et data relater). Lenke til kommentar
Laka Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvorfor nevnte du spamming i det hele tatt? Denne tråden handlet ikke om det! Den inneholdt heller ikke spam (unødvendige innlegg) før du kom. Forresten, dette var en mye mer livlig diskusjon enn "aka-diskusjonen"! heh Det var det som var meningen min Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Men er det opp til deg å bedømme hva som er gode og dårlige diskusjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå