Drekk Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hey har et netopia modem.. som jeg gjerne kunne tenkt å oppdatere.. Men har bare et problem.. Jeg lastet ned en oppdatering av netopia versjon 5.3.7 fra www.netopia.com. Men det jeg lastet ned var en Bin fil! Hvordan skal jeg opptarere modemet? Øhhh tenkte jeg skulle gå inn på modemet for 1 min siden, for å sjekke om jeg kunne oppdater det der.. men kommer meg IKKE inn på modemet engang.. bruker brukernavn: admin og passord: noway som det bruker å være!!! Jeg har laget nettverk hjemme.. kan det være noe av problemet? har fra 2-4 pc'r på nettverket! Lenke til kommentar
KriB Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Prøv å disable proxy under "alternativer for internett" på kontrollpanelet hvis du har aktivert det. Edit: "Jeg vet ikke hvordan du oppdaterer modemet med en BIN-fil, men for å komme inn på modemet er det ovennenvnte en vanlig feil" Edit 2: Skriveleif - trøtt nå..... lang dag på jobben Lenke til kommentar
Drekk Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Prøv å disable proxy under "alternativer for internett" på kontrollpanelet hvis du har aktivert det. Edit: "Jeg vet ikke hvordan du oppdaterer modemet med en BIN-fil, men for å komme inn på modemet er det ovennenvnte en vanlig feil" Edit 2: Skriveleif - trøtt nå..... lang dag på jobben Øhh sorry mac men jeg finner det ikke.. kan du forklare litt mer detaljert hvor jeg finner det (har engelsk xp) Fant noe under Las settings i kontrollpanelet.. men et er disabla! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 tools - options - connections - lan kanskje.. De routera jeg har logga på har ofte hvert id : admin De har også hatt updatemanager når du først er inne der. Trykk update firmware e.l. og browse frem til .bin-fila. Bruker også https://192.168.x.x: xx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå