Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kan trimmet moped klare 130?


Anbefalte innlegg

Oh the lies...

 

120 på en tsx er så og si umulig med org motor, og du sier du klarte det med hjemmemek og deler fra kompisser? :!:

 

 

Stoned, dersom han har trim til 17k, kan stille inn og alt slikt så tviler jeg egentlig ikke så fælt på at han hadde klart rundt 120-130 med en racing moped.

 

Hvorfor skulle jeg lyge om det? Hadde 11hk mallossi trimsett med eff anlegg om jeg ikke husker feil. Er over 10 år siden da. Er en godt voksen mann med 2 barn å greier så har bedre ting å gjøre enn å sitte å lyge på ett forum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

11hk malossi trimsett? Det er ingenting nå til dags..

 

Folk med sett som er oppgitt til 25+hk sliter med 130kmt, og de har nyere moped som ikke er forma etter en murstein, i tillegg har de nye og bedre vannkjølte motorer. I tillegg har de også porta blokka skikkelig etter sylinderen, veldig store forgasser osv..

 

Da er det vel ikke så vanskelig å forstå hvorfor folk kommenterer slik?

Lenke til kommentar
vær så god og bevis det ;)

kan ikke du fortelle meg litt om porting da?

ettersom det du påstår må du jo være flinkere enn fabriksteama til og porte osv

 

Hvordan skal jeg klare å bevise det med en moped jeg hadde for 10 år siden??

Trenger ikke bevise noe som helst for deg. Visst du tror jeg lyger så får det bare være sånn.

Hva skulle jeg fått ut av å sitte å lyge på et forum?

Lenke til kommentar

ok, jeg innrømmer det spetwols, jeg har ikke noe liv, sitter foran pc skjermen 24/7 har ingen venner, har sluttet skolen for og spille wow :!:

 

11hk malossi trimsett? Det er ingenting nå til dags..

 

Folk med sett som er oppgitt til 25+hk sliter med 130kmt

 

Hvorfor tror du at det bare er trimmen som spiller rolle? Er du dum?

det som har noe og si er aerodynamik som er lik 0 på tsx, vekt og effekt

dette har butthead nevnt her for lengst så :tease:

Lenke til kommentar
har prøvd tsx, kjørt med flere som har, og disse går dass

tsx går ikke over 100 pågrunn av ytelse kontra vekt og luft motstand ;)

 

Tsx orginal går dass. Men som du sier,du sier bare at du har PRØVD venner som har. Det vil si at du ikke har hatt en tsx selv,og trimma den. Derfor kan du ikke si at en tsx ikke gjør over 100,fordi det gjør den.

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
og du har testa gps eller speedo?

 

Nei,brukt speedometer. Men ene kameraten min kan alt om tsx. Han har skrudd det i 4 år nå. Og han har fått på sitt raskeste 115. Og flere av kameratene mine har rmx og derbi osv og de går i fra 80-90 og jeg klarer og kjøre fortere en dem. Og speedo mitt har vist raskest 105. Speedometere mitt viser 10 km for fort så det har vist 115,men det er 105.

Lenke til kommentar
men hvis du ikke har målt med gps hvordan vet du at det viser 100km/t for mye med en ekte fart på 105?

og fordi om han kammeraten din har skrudd så mye tsx og aldri testa med gps så er mer eller mindre rein gjetting ;)

 

Måten jeg har funnet ut at den går 10 km fortere på er kameraten min som kjøpte en spliter ny derbi senda. Vi kjørte akuratt like fart og da viste min 39 og han sin 32. Og han kameraten min har testa med gps ja,men ikke på min.

og jeg merker selv at det går fort,når det går fort. Og med litt tung dreving,51 mm sylinder,24 gasser og effektanlegg så gjør en tsx rundt 100 km. Har du litt mere peiling så kan du få den over 110.

Lenke til kommentar
11hk malossi trimsett? Det er ingenting nå til dags..

 

Folk med sett som er oppgitt til 25+hk sliter med 130kmt

 

Hvorfor tror du at det bare er trimmen som spiller rolle? Er du dum?

 

Nei, men trimmen er den som teller mest, selvom det er andre ting som spiller inn.

Men det fakta er at en tsx kan ikke måle seg med nyere modeller, kun holdbarhet og kvalitet den kan skryte med. Tsx er langt ifra noen fartsmaskin.

 

Hadde du lest de andre innleggene så ser du selv at jeg nevner andre viktige ting.. Så er nok heller du som er dum :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...