Gå til innhold

Thrash - splittet ut fra hovedtråd


TLZ

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Lurer på om noen vet om noen bra NYE metal band som har en vokalist hvor man hører hva personen sier, men som samtidig er rått og brutal. Gjerne Thrash metal ala Metallica de første åra. Er utrolig mange bra metal band som har kommet de siste åra, men blir like skuffa hver eneste gang vokalisten starter. Og de gamle gode begynner å bli litt.. gamle.. Savner litt ungdommelig sinne :p

Lenke til kommentar

Ingen nyere thrash slår 80-/tidlig 90-talls thrashen. Ikke at alt nytt er dårlig, men Kreators Enemy of God (som er en god skive) kan ikke måle seg med mesterverk som Pleasure to Kill og Dark Angels Darkness Descends. Anbefaler deg å sjekke ut disse hvis du ikke har gjort det allerede. Hvis det må være nytt, så anbefales Sadus - Out For Blood, Kreator - Enemy of God og Testament - The Gathering.

Lenke til kommentar
Ingen nyere thrash slår 80-/tidlig 90-talls thrashen. Ikke at alt nytt er dårlig, men Kreators Enemy of God (som er en god skive) kan ikke måle seg med mesterverk som Pleasure to Kill og Dark Angels Darkness Descends. Anbefaler deg å sjekke ut disse hvis du ikke har gjort det allerede. Hvis det må være nytt, så anbefales Sadus - Out For Blood, Kreator - Enemy of God og Testament - The Gathering.

9059771[/snapback]

 

Må ikke være nytt, men synes bare det er så fryktelig lite ny metal som er virkelig bra (Mulig jeg begynner å bli for gammel :!: ). Eneste jeg har hørt i det siste som jeg synes er bra er nyeste av trivium hvor dem har lagt om vokalen.

Lenke til kommentar

Exodus - Bonded by Blood

Slayer - Reign in Blood

Testament - The Legacy

Sodom - Agent Orange + Obsessed by Cruelty

Kreator - Pleasure to Kill

Metallicas fire første album

Megadeth - Peace Sells.... But who's Buying?

Destruction - Infernal Overkill

 

Dette er kjente og kjære thrash-album, har du disse, kommer du langt. Masse bra thrash-pensum her :)

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar

Au, leste feil i den første posten, beklager den der. Men jeg lar den bli stående uansett (retter skrivefeilen), da disse platene uansett er klassikere som fortjener oppmerksomhet. Listen passer uansett godt til trådens overskrift. Skal se om jeg finner noe litt mer ukjent, nyere thrash senere :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Bland nå ikkje det drittbandet inn i den tråden her. Totalt uvesentleg.

9207587[/snapback]

 

Lurer på om noen vet om noen bra NYE metal band som har en vokalist hvor man hører hva personen sier, men som samtidig er rått og brutal.

Syns Mastodon passer perfekt til denne beskrivelsen jeg da.

 

Om det er et drittband eller ikke er vel subjektivt? :<

Endret av xantir`
Lenke til kommentar

Tja, joda.

Gjerne Thrash metal ala Metallica de første åra. Er utrolig mange bra metal band som har kommet de siste åra, men blir like skuffa hver eneste gang vokalisten starter. Og de gamle gode begynner å bli litt.. gamle.. Savner litt ungdommelig sinne :p

9059594[/snapback]

Tolka dette som 'Trash metal er et pluss men ikke nødvendig' siden det sto "gjerne"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...