Uxzuigal Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 V[]bster"] V[]bster"]No matter, fant den på DC++ vil gi deg "good luck" med og prøve det online, og hvis du får det til og funke, duler [NLF]Holocaust og Giske skal spille solo.. No online before tha full game (jeg ville ikke sett på dette sm ulovlig iogmed jeg skal betale så fort jeg får muligheten ) hehe Har forhåndsbestilt fra Akermismic selv.. men fremdeles ulovlig om du ikke har Fileplanet medlemskap.. Lenke til kommentar
affern Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 hei igjen her er serialen til de som lurte på det *** sensurert *** Den funker online !! Det er riktig at du må joine et game fort. Men hvis du spiller om kvelden/natten blir du ikke kicka. Har sjekket det ut funker fett. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Sneak previewen, er forbeholdt medlemmer av FilePlanet, og anses som ulovlig når den distribueres slik som dere her gjør. Når dere i tillegg preseterer å poste serialen til previewen, stenges tråden, og affern utestenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg