affern Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei til dere som maser om Generals ?? Gå og last den ned her trenger ikke å være medlem *** Link fjernet *** takk meg Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hmm....fint som en test, men jeg skal kjøpe fullversjonen, pluss at PCen min er så full nå, at jeg vet ikke om jeg har plass til den akkurat nå...hehe...bare 10 dager igjen! Ellers, passer fint som en test! btw, takker for delingen! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Denne samme posten(nesten) har vært på boardet før, og den ble locked pga. at det er ULOVLIG og laste den ned med mindre man er medlem. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Denne samme posten(nesten) har vært på boardet før,og den ble locked pga. at det er ULOVLIG og laste den ned med mindre man er medlem. "Ulovlig" er vel å ta litt hardt i, synes du ikke? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Den er Kun for de som subscriber på Fileplanet, og ikke andre, dermed ulovlig:) Lenke til kommentar
affern Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 jeg rødmer over de fine ordene etter du har lastet den ned trenger du nok hjelp herfra http://messagebrd.westwood.ea.com/cgi-bin/...1;t=013483;p=16 eller her http://www.icegn.net/forum/viewtopic.php?p=36 og så får du updaten her ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/generals/g...sMPTest-102.exe bye bye :smile: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 noen som har fått den mailen med spørsmål fra EA, den hvor du skal finne ut hvem du skal lede? skulle visst lede USA, jeg... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 *laster ned as we speak* Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 ccgsandbox.exe <--- hva trenger jeg denne til? og ingen av stedene som skal ha den finnes (de er borte ( nettsidene)) Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 V[]bster"]ccgsandbox.exe <--- hva trenger jeg denne til? og ingen av stedene som skal ha den finnes (de er borte ( nettsidene)) med ccgsandbox.exe kan du kun "spille" alene mot deg selv... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ok, så jeg trenger ikke den for å spille på net ??? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Du trenger en serial key... det finnes en spesiel serial som alle bruker og kommer online med..(men blir kastet ut etter 20 sekunder, så du må finne deg en game fort!) Husker ikke hvor den er, se tidligere linker. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 V[]bster"]Ok, så jeg trenger ikke den for å spille på net ??? Får ikke spilt på nett, løker, www.fileplanet.com se forsiden Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvor finner jeg serial keyen?? fileplanet linken ga meg ingen (jeg logget meg inn) Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kan dere ikke vente noen dager til full versonen kommer? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Men det har SELVFØLGELIG noe med at jeg ikke er subscriber! ja og forresten snabben STFU!! Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 No matter, fant den på DC++ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 V[]bster"]No matter, fant den på DC++ vil gi deg "good luck" med og prøve det online, og hvis du får det til og funke, duler [NLF]Holocaust og Giske Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 V[]bster"]No matter, fant den på DC++ vil gi deg "good luck" med og prøve det online, og hvis du får det til og funke, duler [NLF]Holocaust og Giske skal spille solo.. No online before tha full game (jeg ville ikke sett på dette sm ulovlig iogmed jeg skal betale så fort jeg får muligheten ) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg