Barely dead Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Håper på noen innrømmelser. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mener som trafikkant eller bare rent "i trafikken"? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 har ikke lappen så har ikkje gjort så mye galt.. men lånte bilen til pappa en gang.. og hadde vel en toppfart på rundt 230km\t , det var jo litt galt ..., men jeg hadde en forbikjøring som jeg ble litt nærvevrak av... hadde høy fart, så kom jeg bak en bil som kjørte "treigt" , bilen blinka først med høyre blinklys, i 2 min ,så skifta bilisten over til venstre blinklys, 1 min eller noe... tenkte kanskje han ville ha meg forbi eller noe.. ,så la jeg gassen i bånn å spant forbi bilen forran meg.. kikker i speilet rett etterpå , der svinger den andre bilen av til venstre.. , bare lure på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt forbikjøringen 5 sek senere... hadde most pappa sin bil i sida på den andre bilen ...., etter det har jeg ikkje kjørt bil.. det er nå 2 år siden.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg kjørte forbi en uniformert politibil på høyre side. Ble stoppet og fikk kjeft. Noen mnd. senere: Jeg kjørte IKKE forbi en uniformert politibil på høyre side. Ble stoppet og fikk kjeft. Go figure... *edit: dette er kanskje ikke det verste jeg har gjort, men jeg føler ingen trang til å skrifte.. Endret 19. november 2007 av Erik Braseth Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det styggeste jeg har gjort i trafikken var når jeg begynte å kappkjøre med en volvo. Vi kom i høy fart rundt en sving, og rett rundt svingen kom vi bak en bil. Ingen av oss kunne stoppe, så vi måtte legge oss ut å dra forbi. Det kunne blitt fatalt hvis det hadde kommet bil imot. Den opplevelsen satte en stopper for leken for min del. Det viser hvor lite som skal til før tullkjøringen går ut over uskyldige. Lenke til kommentar
Rfactor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Full aks med en Impreza Gt fra en bensinstasjon mot sentrum.Kom rundt svingen og alt jeg møtte var politisperringer og blålys.Da var leken slutt for min del gitt ^^ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 har ikke lappen så har ikkje gjort så mye galt.. men lånte bilen til pappa en gang.. og hadde vel en toppfart på rundt 230km\t , det var jo litt galt ..., men jeg hadde en forbikjøring som jeg ble litt nærvevrak av... hadde høy fart, så kom jeg bak en bil som kjørte "treigt" , bilen blinka først med høyre blinklys, i 2 min ,så skifta bilisten over til venstre blinklys, 1 min eller noe... tenkte kanskje han ville ha meg forbi eller noe.. ,så la jeg gassen i bånn å spant forbi bilen forran meg.. kikker i speilet rett etterpå , der svinger den andre bilen av til venstre.. , bare lure på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt forbikjøringen 5 sek senere... hadde most pappa sin bil i sida på den andre bilen ...., etter det har jeg ikkje kjørt bil.. det er nå 2 år siden.. kjørte du uten lappen helt alene? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det verste jeg har gjort i trafikken må være en av de gangene jeg ikke stopper foran gangfelt, ellers er jeg en snill panda. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det verste jeg har gjort var å legge meg på hjul bak en som viste finger til meg! Den stakkars Astran min ble tynt opp i 190km/t noe som var litt i overkant. Det beste var at han som viste finger ga seg før meg Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 har ikke lappen så har ikkje gjort så mye galt.. men lånte bilen til pappa en gang.. og hadde vel en toppfart på rundt 230km\t , det var jo litt galt ..., men jeg hadde en forbikjøring som jeg ble litt nærvevrak av... hadde høy fart, så kom jeg bak en bil som kjørte "treigt" , bilen blinka først med høyre blinklys, i 2 min ,så skifta bilisten over til venstre blinklys, 1 min eller noe... tenkte kanskje han ville ha meg forbi eller noe.. ,så la jeg gassen i bånn å spant forbi bilen forran meg.. kikker i speilet rett etterpå , der svinger den andre bilen av til venstre.. , bare lure på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt forbikjøringen 5 sek senere... hadde most pappa sin bil i sida på den andre bilen ...., etter det har jeg ikkje kjørt bil.. det er nå 2 år siden.. kjørte du uten lappen helt alene? neh.. var vel 4 stk totalt i den bilen... Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Så dette blir en telletråd for de som, urettmessig, har sluppet unna Darwin? Endret 20. november 2007 av Pytagoras Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hvis det blir litt for "telletrådaktig", så kan en moderator stenge denne tråden. Endret 20. november 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 telletråd? hvorfor stenge ned en tråd? hmm? hva er telletråd sa du? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Brutt vegtrafikkloven. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er 19 og har enda ikke lappen! Vært stoppa a politi med lånt kjøretøy da jeg var 17 og fikk utsettelse.... og en bot på 4000. Ellers så har jeg kjørt scooter i fylla og skal ikke gjenta seg! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hvor lang utsettelse fikk du? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) kappkjørt i sentrum mot en MR2 på en lørdags-kveld(jeg vant!) hatt "time-trial" gjennom ett bolig-område, med normal kjøring hadde jeg brukt 6-7 min, jeg tok det på 3 min han som satt på var litt nærvøs til tider... Endret 23. november 2007 av aklla Lenke til kommentar
parleur Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hvor lang utsettelse fikk du? Hvis det er meg du spør så fikk jeg 1 år utsettelse 6mnd for uten førerkort + 6 mnd for bil uten vognkort og som ikke var min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå