Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 for en stund siden så fant jeg en foldekniv på finn.no som ligner litt på en Stiletto springkniv.. den hadde en slik liten knott på bladet, en slik som gjør at man kan åpne kniven med tommelen. jeg tror at kniven hadde noe med en svensk MC side ågjøre. kan dere hjelpe meg med å finne den? Lenke til kommentar
woodchopper87 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kanskje denne ? Koster en del. Men cold steel er noe av det beste du får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kanskje denne ? Koster en del. Men cold steel er noe av det beste du får. takk for svar men jeg letter mer etter de som ser klassiske ut, men moderne kan jo også være kule. på knifezilla.com har jeg funnet og de frakter til norge, men det kan jo koste en del. Lenke til kommentar
Chivato Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Prøv å leit litt innpå trueswords.com, mange modellar der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå