rotweiler Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) har et asus Hovedkort.Strømmen forsvant fra de som vises på bilde Hva kan ha skjedd?for ikke koblett til vifter,som du ser så går ikke vifta helt i bånn til høyre Endret 19. november 2007 av rotweiler Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) ingen der ute som kan hjelpe? Endret 19. november 2007 av rotweiler Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Håper det er svar her til i morgen da.legger meg og er spent til i morgen;) Endret 19. november 2007 av rotweiler Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 kanskje det ikke er noe og gjøre? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du skal vente minst 24 timer før du bumper tråden. Dette er brudd på retningslinjene og vil bli rapportert. Forventer du virkelig å få masse svar kl 03 på natten? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Strømmen forsvant fra vifta di? Vel, plugg den rett i psu da, eller finn ein anna vifte sak og koble den i. Saks og teip, og litt fantasi. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hvis du bor i nærheten av en pc shappe. så kan du kjøpe en molex til vifte kontakt for ca 20kr tenker jeg. Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Strømmen forsvant fra vifta di? Vel, plugg den rett i psu da, eller finn ein anna vifte sak og koble den i. Saks og teip, og litt fantasi. det som er begge 2 kutta ut,CPU fan vifta virker når man kobler den til Hvodekorte. men strømmen fra hovedkorte som skal gå til Power fan og Chassis Fan kutta ut rart? psu hva er det? eller en anna vifte sak?litt trøtt jeg hvis du bor i nærheten av en pc shappe. så kan du kjøpe en molex til vifte kontakt for ca 20kr tenker jeg. molex er?link eller no? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) PSU - strømforsyning molex - 4punkts strømledning fra strømforsyninga, de man ofte bruker til harddisk (tror jeg) Endret 19. november 2007 av newman221 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 PowerFan kontakten er bare for å se hvor fort vifta i strømforsyninga di går. Den er ikke til for å drive vifter, bare monitorere! (Noen får arrestere meg hvis jeg tar riv ruskende feil, men tror ikke det...) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vennligst ikke bump tråder på den måten, og emnetittelen din er også alt for lite beskrivende. DU må ha en tittel der folk skjønner sånn noenlunde hva det er snakk om når de leser den. AtW Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 PowerFan kontakten er bare for å se hvor fort vifta i strømforsyninga di går. Den er ikke til for å drive vifter, bare monitorere! (Noen får arrestere meg hvis jeg tar riv ruskende feil, men tror ikke det...) vifta gikk rundt før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå