DanielvanSand Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Daniel Hansen - A New Dawn Dette er en VST-basert symfoni med inspirasjon fra Vangelis, Hans Zimmer og John Williams. Har ingen bakgrunnsinformasjon til låta, fordi temaet egentlig skulle bli breakdownet i en melodisk trance låt. Jeg syns personlig låta ble behagelig å høre på, og jeg mangler nå bare deres dom. 160kbits kopi. Daniel_Hansen___A_New_Dawn.mp3 Endret 19. november 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kjempebra produksjonsverdier, behaglig og ja. Men ikke sann kjempeinteressant syntes jeg da personlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blir det ikke feil å kalle det soundtrack, om den ikke finnes i noen film? Eller gjør den kanskje det? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Blir det ikke feil å kalle det soundtrack, om den ikke finnes i noen film? Eller gjør den kanskje det? Nei, da soundtrack er en bestemt type klassisk musikk som er skapt for filmer / spill. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er ihvertfall ikke en symfoni. Det er litt vanskelig og kommentere uten og se stykket i dens virkelige kontekst. Du har absolutt mye bra her, og ligger skrittet foran de fleste her hva orkestrasjon angår. Fint med oboe. Jeg har ikke problemer med å se for meg dette i en film. Utfordringen nå er hva du skal gjøre videre, jeg tipper du allerede står litt fast? Jobb videre med samme stykket, det blir spennende og se. I tider du virkelig stå fast..prøv deg litt frem med pauser - "do not underestimate the power of silence" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Plukkinga minner meg om Final Fantasy VII av en eller annen grunn. Stykket er behagelig og vakkert, skikkelig beroligende å lytte til. Enkel musikk er ofte det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå