Theater Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Skal oppgradere og det ser ut til at jeg velger P4 denne gangen. Det er jo en jungel av P4 chipset på markedet og jeg lurer ganske enkelt på hvilket av disse som er best / hvilket hovedkort jeg bør satse på. Kommer nok ikke til å kjøpe hovedkort med GNB da budsjettet mitt ikke klarer dette. _Theater Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Sjekk ut HK med i845PE chipset. Kommer her kun med et argument for og det er stabilitet. Yoda Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Du bør nok gå for et PE chipsett, til nød et SiS basert ett, men tror nok at Intel lager best chipset for sine egne CPUer Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 er godt fornøyd med intel chipsettet i845pe som er på abit be7 hk mitt Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har selv hovedkort fra MSI og ASUS pe kortene, og jeg mp bare si at disse er meget stabile og gir meget god ytelse på minne. Kjører selv [email protected] med vore på 1.625 volt 100% stabilt. Og minne scorer rundt 3400mb/s!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg ville valgt Intel845PE eller SIS chipsett, helst Intel sitt. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Intel pe eller Intel 7205 ville jeg gått for. Pe hvis du skal klokke og 7205 hvis ikke, 7205 har dual ddr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå