khvm Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei folkens! Strålende fornøyd med min nye Xbox 360 Premium. Helt utrolig spillemaskin. Grafikken er uslåelig altså! Har alikevel noen spørsmål vedrørende komponenter o.l til maskinen: -Hvor kan jeg få kjøpt HDMI-kabel til maskinen? Helst rimeligst mulig. -Er det mulig å legge inn filer fra Macen til Xboxen, slik at jeg kan styre de fra Macen? Hvilke kabler trenger jeg i så fall? -Har lest at det er mulig å ha Msn-messenger på maskinen, hvordan går jeg frem for å få dette til? -Noen som har en enkel innføring i Media Center? -Hva må til for å kunne benytte seg av XBOX live? Må jeg kjøpe en trådløs nettverksmottaker, eller kan jeg føre kabel fra modem? Setter stor pris på svar vedrørende dette. Takk. Lenke til kommentar
MovieMarius Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis du har premium har du ikke HDMI utgang på X360. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis du har premium har du ikke HDMI utgang på X360. Hvis maskinen er ny så er det HDMI.. Premium er nemlig oppgradert og utstyrt med HDMI utgang nå. Skal visst hete pro? men butikkene er ikke så raske med å oppdatere dette. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 For å få xbox live må du enten dra en kabel fra modem til xbox, eller kjøpe trådløs nettverkskort til boxen(kr 700?). Funker helt fint med kabel. Messenger får du automatisk viss du kobler deg på LIVE. Du må dessuten vere 18 årfor å få messenger. Det vil si; i hotmailadressa di må du vere registrert som 18 år. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 -Hvor kan jeg få kjøpt HDMI-kabel til maskinen? Helst rimeligst mulig. Claes Ohlson kanskje? -Er det mulig å legge inn filer fra Macen til Xboxen, slik at jeg kan styre de fra Macen? Hvilke kabler trenger jeg i så fall? Det er nok ikke mulig å legge inn filer fra hverken PC eller Mac direkte inn på Xboxen. Med PC kan du derimot streame musikk og filmer fra PC til Xboxen. Hvordan dette funker på Mac vet jeg ikke. -Har lest at det er mulig å ha Msn-messenger på maskinen, hvordan går jeg frem for å få dette til? Når du registrerer deg på Xbox Live, sørg for å bruke en Messenger-konto hvor du er registrert som 18 år. Da skal det ikke være noe problem. -Noen som har en enkel innføring i Media Center? Hvis du tenker på Media Center-biten som ligger i Xbox 360 så tror jeg den er nokså rett frem og enkel uten at man behøver noen form for innføring. -Hva må til for å kunne benytte seg av XBOX live? Må jeg kjøpe en trådløs nettverksmottaker, eller kan jeg føre kabel fra modem? Som nevnt tidligere; enkleste måten er å putte en nettverkskabel inn i boxen og du er på nett (forutsatt riktig nettverksoppsett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå