Gjest Slettet+432 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) I det siste så har jeg begynt å få noen syke hoste-greier.. Jeg må hoste.... Og så må jeg trekke inn luft igjen. Og da klarer jeg å svelge(?) luften... Så jeg raper, på en måte. Og så går det i sirkel på en måte. Får ikke puste Det er så sykt ekkelt! Har noen peiling på hva det kan være? (har ikke astma såvidt jeg vet, og kan ikke tro jeg har det heller, da jeg ikke har noen problemer med løping osv.) Mvh Aleksander Endret 18. november 2007 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Kassetspiller Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bronkitt? Hadde en periode der jeg pustet tungt,og nestn ble kvalt i mitt eget oppkast:S Bestill legetime asap:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wow! Symptomene stemmer ganske bra.. har hatt feber noen netter, tror jeg.. Har jaffal svettet som en gris noen netter. Er motløs (jeg mener det er skolen sin feil), får ikke puste... Har hatt influensa. Hva er bringesmerte? Jeg røyker ikke forresten. Legetime skal bestilles imorgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har vært hos legen nå. Hun tror det er kikhoste... Hehe. Fikk resept på et eller annet og så tok de en blodprøve. Får resultatene om en ukes tid:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå