Wipeout Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) 2 bilder jeg tok på Bil07 messa på Lillestrøm. Ferrari: Litt artig hendelse, her er da Falken på plass for å "bryte" seg inn i bilen Autostrada gutta hadde klart å låse nøklene inne i blen. Canon EOS 20D EF 24-105 f/4 L på 28 mm ISO 400 Lukker 1/60 Blender f/4 Forden ble litt for typisk bilbilde, synes jeg. Men tar det med allikevel. Canon EOS 20D EF 24-105 f/4 L på28 mm ISO 400 Lukker 1/25 Blender f/4 Endret 18. november 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 er ikke så fan av bilmesse bilder, blir litt for kjedelig lys. du kunne prøvd å ta litt mer nærbilder og store blenderåpninger. er kulere når man kommer til med eget lys. fine bilder Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Synest det ble litt kjedelig.. Du skulle kanskje prøvd andre vinkler, og/eller klonet vekk de folkene i bakgrunnen over Ferrarien. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Takker for konstruktiv kritikk sålangt. Større blenderåpning er dessverre umulig med objektivet jeg bruker da største åpning er f/4. Når det gjelder Ferrarien så kunne jeg klonet bort personene, men da er hele poenget med bildet borte. Det var pga. Falkenmannen jeg tok bildet. Men enig at vinkelene er litt ordinære, er jo typisk slike bilder man ser i avisene når det er bilmesser. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har skjedd noe rart i komprimeringen her, ser ikke bra ut :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå