Krabba Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) http://media.wii.ign.com/media/827/827202/vids_1.html Ser unektelig veldig lovende ut. skal bli spennende å se hvordan det endelige spillet blir hva tror dere om wii kontrollene i forhold til en vanlig konsoll kontroll mtp kommende fotball spill ? personlig har jeg kjempe troa på denne wii utgivelsen. Endret 18. november 2007 av Krabba Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hmm det der så jo faktisk ganske spennende ut ja. Utfordringen til Konami blir vel å få den rette balansen så det verken blir for dumbed down eller for mye micromanagement (sleit med å komme på norske oversettelser av de ordene i farta =) Hvis de får til den balansegangen kan det sannelig hende jeg kjøper Wii-utgaven også, selv om jeg allerede har 360-versjonen. Hadde vært veldig fint å ha mer kontroll over hvor pasningene skal, jeg synes ofte AI'en foretar noen rare valg når den prøver å tolke hvilken spiller jeg vil sentre til. Dessuten er det så utrolig irriterende når en av spillerne på laget ditt 1) Løper i "feil" rom 2) Starter på løp, men stopper løpet akkurat i det pasningen kommer. Vet du forresten noe om når spillet planlegges utgitt? Finner ikke engang en entry for Wii-versjonen av spillet på tothegame.com Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ingen fast dato er satt etter som jeg har fått med meg. Første kvartal 2008 er den eneste antydningen til nå. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Hmm det der så jo faktisk ganske spennende ut ja. Utfordringen til Konami blir vel å få den rette balansen så det verken blir for dumbed down eller for mye micromanagement (sleit med å komme på norske oversettelser av de ordene i farta =) Hvis de får til den balansegangen kan det sannelig hende jeg kjøper Wii-utgaven også, selv om jeg allerede har 360-versjonen. Hadde vært veldig fint å ha mer kontroll over hvor pasningene skal, jeg synes ofte AI'en foretar noen rare valg når den prøver å tolke hvilken spiller jeg vil sentre til. Dessuten er det så utrolig irriterende når en av spillerne på laget ditt 1) Løper i "feil" rom 2) Starter på løp, men stopper løpet akkurat i det pasningen kommer. Vet du forresten noe om når spillet planlegges utgitt? Finner ikke engang en entry for Wii-versjonen av spillet på tothegame.com hehe kunne ikke sagt det bedre sjøl, akkurat de tingene som irriterer meg også med dagens fotball spill. dreiv å leitet litt rundt for noen dager siden og fant ut at det skal gies ut 10feb. samme dato som smash bros. husker ikke hvor jeg fant det, men er ganske sikker på at det sto en plass. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 hmms, etter litt leiting er jeg redd at europe utgava ikke kommer før den 28 Mar 2008 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå