Sameboe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Fant bilde på 4chan, men er det egentlig mulig at det skjer..... Endret 19. november 2007 av Sameboe Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nei du kan ikke få windows feilmeldinger i bluescreen. Dessuten heter det egentlig ikke bluescreen men blir jo kalt det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det er helt klart en fake ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Ikke nødvendigvis fake. Kan være noen som fikk en feilmelding mens de kjørte BSOD Screensaver Endret 18. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fake, men morsomt bilde. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har hørt rykter om et program. Et program som visstnok skal være i stand til å kunne gjøre bilder totalt annerledes enn utgangspunktet. Som er i stand til å smelte to bilder til ett. <-- Jeg er en link Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nei du kan ikke få windows feilmeldinger i bluescreen. Dessuten heter det egentlig ikke bluescreen men blir jo kalt det. Å jo da, etter at jeg har satt maskina i dvalemodus og når jeg senere har vekt den opp igjen har den flere ganger foretatt en omstart, og en feilmelding som skylder på Bluescreen har kommet opp. Skal ta skjermskudd neste gang dette inntreffer. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har hørt rykter om et program. Et program som visstnok skal være i stand til å kunne gjøre bilder totalt annerledes enn utgangspunktet. Som er i stand til å smelte to bilder til ett. <-- Jeg er en link WOW, visste ikke det var mulig azz! Det er fantastisk hva vi får til i disse dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå