tomsi42 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Falt for denne lille grisen i Lübeck. Bildet er justert opp i Adobe Camera Raw, og rettet opp i PS Elements etterpå. 1/60s, f/5.6, 70mm, ISO 400 Tom Endret 18. november 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det jeg føler når jeg ser bildet er at du burde fått med mer av veggen over vinduet, det virker på en måte litt avkuttet for meg. Ellers et morsomt bilde med et noe uvanlig motiv. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Enig med Simon her, jeg savner litt av veggen over vindet. Ellers var det en artig motiv. Jeg likte spesielt at den rødbrune fargen går igjen i veggen og grisen. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Greit motiv, men som de andre nevner, blir det litt trangt om plassen.. Kanskje et litt artig utsnitt (ikke nødvendigvis sidestilt) med bruk av det gylne snitt ville gjort bildet en smule mer spennende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå