Gå til innhold

Surroundanlegg til PS3.


Erlendz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kunne tenkt meg et surroundanlegg som jeg kunne koblet rett i PS3. Dette for å få surround på spill, DVD og Blu-ray. Det er vel surround på de fleste PS3 spill? Er det noen som har noen anbefalinger? Prisen bør helst være under 1000kr.

 

Hadde vært fint hvis noen kunne sagt hvilken kabel jeg trenger for å koble det opp mot PS3en også.

 

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet det er en del over budsjettet ditt, men sparer du en stund, så vil jeg anbefale samme anlegg som

jeg bruker. Logitech Z-5500 Høyttaler 5.1 THX

Det ligger på rundt 2500,- i de fleste nettbutikker, men jeg tror ikke det er mulig

å få tak i mer lyd for pengene enn dette anlegget.

Det er helt fantastisk for å si det mildt. :D

 

Jeg har koblet det til via optisk kabel til PS3'en.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler også 5.1 anleggene fra logitech. Har selv z5500 og er kjempe fornøyd. Lyden er veldig bra og på mitt lille rom blir lyd opplevelsen kjempe bra:) Etter det jeg har hørt kan z5500 sammenlignes med ferdig anlegg som koster opp mot 5000kr:) Høytalerne kan også enkelt festes på veggen, samt designet er veldig pent :thumbup:

Lenke til kommentar
Takk nauz :)

 

Ett spørsmål til

 

Vil den her kabelen holde?

 

http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=246534

 

Den kabelelen der er litt feil. Du må ha en Toslink til Toslink kabel. Feks: Denne fra netonnet. slike kabler selges i de fleste netbutikker, elektronikk butikker, men siden du linket til netonnet i stad fant jeg en der. Det er såklart forskjellige prisklasser på kabler oxo, men dersom du ikke skal ha så lang kabel holder de billige kablene i lange baner ;)

 

Tom-i-hue: Nei, det anlegget der vil du ikke få brukt sammen med Ps3.

Lenke til kommentar
Det JVC anlegget er rett og slett søppel. En eldgammel mono Radionette kan generere like god 5.1 lyd som det der.

Søppel? Nei, du denne er ikke søppel, enten så er du misunnelig på folk som har penger til den, eller så har du ikke hørt på den selv, nok av tilkoblinger, gode høytalere og ikke minst fancy design. Når du tar inn Radionette veit jeg hvertfall åssen surround du hører på.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler også 5.1 anleggene fra logitech. Har selv z5500 og er kjempe fornøyd. Lyden er veldig bra og på mitt lille rom blir lyd opplevelsen kjempe bra:) Etter det jeg har hørt kan z5500 sammenlignes med ferdig anlegg som koster opp mot 5000kr:) Høytalerne kan også enkelt festes på veggen, samt designet er veldig pent :thumbup:

 

 

Hvordan er dette anlegget i forhold til Logitech z-5450 : http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=27924# ?

Samme pris, men Z-5450 har trådløse bakhøytalere, og leveres med veggfeste.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Logitech Z-5450 sist uke. Denne pakken pleier normalt og koste litt men fant en bra deal i Sverige, se link.

 

Link

 

Det de selger er riktignok brukt, men de gir et års garanti på produktet. Det jeg kjøpte så veldig bra ut, svært lite brukt etter hva jeg kunne se. Også er det jo knall lyd og trådløse bakhøytalere, noe som er veldig kjekt om man skal ommøblere en gang. Masse tilkoblingsmuligheter er det også, anbefales...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...