Erlendz Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Kunne tenkt meg et surroundanlegg som jeg kunne koblet rett i PS3. Dette for å få surround på spill, DVD og Blu-ray. Det er vel surround på de fleste PS3 spill? Er det noen som har noen anbefalinger? Prisen bør helst være under 1000kr. Hadde vært fint hvis noen kunne sagt hvilken kabel jeg trenger for å koble det opp mot PS3en også. Takk! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vet ikke om noe under 1000 kr men du kommer nok til å måtte bruke en optisk kabel fra anlegget til PS3en din. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 er på utkikk etter det samme til min PS3.... har noen etpar anbefallinger eller ? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vet ikke om noe under 1000 kr men du kommer nok til å måtte bruke en optisk kabel fra anlegget til PS3en din. Et problem er at mange av billiganleggene ikke har optisk inngang, litt usikker på hvilke løsninger som er mulig faktisk. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Vet det er en del over budsjettet ditt, men sparer du en stund, så vil jeg anbefale samme anlegg som jeg bruker. Logitech Z-5500 Høyttaler 5.1 THX Det ligger på rundt 2500,- i de fleste nettbutikker, men jeg tror ikke det er mulig å få tak i mer lyd for pengene enn dette anlegget. Det er helt fantastisk for å si det mildt. Jeg har koblet det til via optisk kabel til PS3'en. Endret 19. november 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Har sett på dette fra JVC, ser ganske så nice ut =) http://www.jvc.no/product.php?id=TH-L1E&catid=100100 Ligger på 3000 kr Endret 19. november 2007 av Smyegel Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det JVC anlegget er rett og slett søppel. En eldgammel mono Radionette kan generere like god 5.1 lyd som det der. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 I økonomi-prisklassen vil jeg i aller høyeste grad anbefale Logitech-settene som koster rundt tretusenlappen. Mer lyd (og fin lyd også faktisk) for pengene skal man lete lenge etter. Billigsettene i butikkene gir som regel en langt dårligere deal for kronene dine. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg anbefaler også 5.1 anleggene fra logitech. Har selv z5500 og er kjempe fornøyd. Lyden er veldig bra og på mitt lille rom blir lyd opplevelsen kjempe bra:) Etter det jeg har hørt kan z5500 sammenlignes med ferdig anlegg som koster opp mot 5000kr:) Høytalerne kan også enkelt festes på veggen, samt designet er veldig pent Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Treng man noe mer enn bare den pakken der? Tenker på recievere osv. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Treng man noe mer enn bare den pakken der? Tenker på recievere osv. Hvis det er Logitech z5500 du tenker på så trenger du du ikke reviever/ forsterker. Det eneste extra du trenger er en optisk kabel du kobler til ps3`en Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Finnes det 2.1 anlegg som kan kobles til ps3? Finnes det ikke kabler som har optisk utgang i ene enden og 3,5 mm i den andre? Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Takk nauz Ett spørsmål til Vil den her kabelen holde? http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=246534 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Takk nauz Ett spørsmål til Vil den her kabelen holde? http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=246534 Vil jeg kunne koble dette anlegget til ps3 med kabelen linket til over? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Takk nauz Ett spørsmål til Vil den her kabelen holde? http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=246534 Den kabelelen der er litt feil. Du må ha en Toslink til Toslink kabel. Feks: Denne fra netonnet. slike kabler selges i de fleste netbutikker, elektronikk butikker, men siden du linket til netonnet i stad fant jeg en der. Det er såklart forskjellige prisklasser på kabler oxo, men dersom du ikke skal ha så lang kabel holder de billige kablene i lange baner Tom-i-hue: Nei, det anlegget der vil du ikke få brukt sammen med Ps3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det JVC anlegget er rett og slett søppel. En eldgammel mono Radionette kan generere like god 5.1 lyd som det der. Søppel? Nei, du denne er ikke søppel, enten så er du misunnelig på folk som har penger til den, eller så har du ikke hørt på den selv, nok av tilkoblinger, gode høytalere og ikke minst fancy design. Når du tar inn Radionette veit jeg hvertfall åssen surround du hører på. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva i allverden, bebeluv ? Det er søppel, og jeg misunner på ingen måte folk som kaster bort 3000 kr. på sånt. Hvis du ikke skjønner Radionette kommentaren, bør du sporenstreks oppsøke nærmeste bibliotek, og sjekke ut om de har en norsk ordbok du kan få lånt med deg hjem. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg anbefaler også 5.1 anleggene fra logitech. Har selv z5500 og er kjempe fornøyd. Lyden er veldig bra og på mitt lille rom blir lyd opplevelsen kjempe bra:) Etter det jeg har hørt kan z5500 sammenlignes med ferdig anlegg som koster opp mot 5000kr:) Høytalerne kan også enkelt festes på veggen, samt designet er veldig pent Hvordan er dette anlegget i forhold til Logitech z-5450 : http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=27924# ? Samme pris, men Z-5450 har trådløse bakhøytalere, og leveres med veggfeste. Endret 28. november 2007 av sir-alex Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg kjøpte meg Logitech Z-5450 sist uke. Denne pakken pleier normalt og koste litt men fant en bra deal i Sverige, se link. Link Det de selger er riktignok brukt, men de gir et års garanti på produktet. Det jeg kjøpte så veldig bra ut, svært lite brukt etter hva jeg kunne se. Også er det jo knall lyd og trådløse bakhøytalere, noe som er veldig kjekt om man skal ommøblere en gang. Masse tilkoblingsmuligheter er det også, anbefales... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå