Kjekssjokolade Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jenkem Vet ikke om dere har sett dette, men. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skjønte det ikke helt, men... Altså man putter noe stoffer oppi en flaske sammen med urin og innhalerer gassene og får en euroforisk virkning og hallusinasjoner? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 fecal matter = avføring urin = ja, urin Blande tiss og bæsj, get high Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Inhalere avføring og urin "the inhalation of gases like those produced from Jenkem could result in hypoxia, a lack of oxygen flow to the body that could be alternately euphoric and physically dangerous."[2] It has been noted that Jenkem usage will leave a taste of sewage in the mouth lasting for several days." Nei la gateungene i Zambia holde på med dette, blir nok ingen hit her til lands. Men hey, er vel bedre enn formfett? Endret 18. november 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Har visst blitt en hit i USA, ettersom jeg kan lese ut fra den der rapporten....hehe, ettersmak av avføring i to dager, deili Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Lurer på om det blir bedre effekt om man kommer med den dagen-derpå-ladninga og lar den godgjøre seg i en døsig vårsol et par dager? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har lest om det der tidligere ja. Nasty greier. :/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Å! Høres spennende ut. Kanskje jeg tester det. Jeg så noe lignende på et reality-show en gang, men det var noen kids i ørkenen som skulle lære hvordan man kunne drikke sitt eget piss uten at det smakte kvalmt. Man skulle pisse på ei flaske og forsegle det og la det stå i sola i noen timer. Da ville det verste bli borte og da kunne man drikke det. Men de kids som gjørde det ble ikke dopa så det må være noe med shitten som gjør det Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Å! Høres spennende ut. Kanskje jeg tester det. Vær så snill og si at du var ironisk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har lest om det før... Frister ikke. Da er det så mye annet rart man kan bruke i stedet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Å! Høres spennende ut. Kanskje jeg tester det. Vær så snill og si at du var ironisk! Jeg var ironisk eller kanskje ikke Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det stemmer at dette blir brukt blant barn i Afrika, men at det er på vei inn i USA mener jeg å huske var en spøk. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Folk flest har da råd til å spandere på seg en rev i ny og ne med mindre de bor under ei bru i Oslo. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Folk flest har da råd til å spandere på seg en rev i ny og ne med mindre de bor under ei bru i Oslo. Jaja, men om du bor i bambalaland og ikke har råd til mat, kan du jo bruke den blodige hungersnød-diaréen til noe "nyttig"? Det er gratis, og du slipper å tenke på hvor mange hender du må kappe av i en flyktningeleir i regi av en eller annen frigjøringsgruppe, i allefall for en liten stund. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Folk flest har da råd til å spandere på seg en rev i ny og ne med mindre de bor under ei bru i Oslo. hva er "rev" slang for? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Cannabis. Hasj eller marihuana Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Joint, er det vel. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikkje at eg har behov for den slags opplevelser, men i så fall finnes det alternative metodar som er litt greiare. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bildene i memoet det er linket til er hentet fra Totse.com, men brukeren som laget bildene har sagt at det bare var en fleip. Jenkem er mye brukt av blant annet gatebarn i Zambia, for å ha en lett tilgjengelig og billig (gratis) rus. Rusen kommer av gassene avføringen avgir (metan?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå