gigax Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) De to komponentene sammen, blir det.. "rart"? Jeg vet ikke helt hva jeg spør om selv, så beklager. Men altså, et ganske dårlig skjermkort (sammenlignet med CPUen) sammen med en high-end extreme edition CPU? Endret 18. november 2007 av gigax Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Siden når er 8800GT er dårlig skjermkort ? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 rart, jeg trodde at 8800GT var et rimelig bra skjermkort.. Lenke til kommentar
gigax Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 neineineine, ikke misforstå folkens. SAMMENLIGNET MED CPUEN, skrev jeg. Er fullstendig klar over at 8800GT er et strøkent skjermkort. Men det ikke akkurat high-end, sant? Skulle formulert meg bedre, beklager. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Noe mer "high-end" skjermkort enn 8800-serien skal du vel lete lenge etter. Finnes jo ultra-versjoner basert på samme brikken, og den er vel det mest high-end på markedet i dag....? Endret 18. november 2007 av Alihendra_ Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kortet er et performance vs price og er en absolutt favoritt, Det yter omtrent likt 8800GTX så du kan kalle det et high end kort. Dette kortet er det aller nyeste fra nvidia med 65nm så det trenger akkurat ikke yte som et komplett "high-end" kort (8800ultra) men det yter tilnærmet likt pga teknologien. Å kjøre dette kortet med den prosessoren vil ikke være rart i det hele tatt. Det vil ikke være en flaskehals i spill for å si det sånn Lenke til kommentar
gigax Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Kortet er et performance vs price og er en absolutt favoritt, Det yter omtrent likt 8800GTX så du kan kalle det et high end kort. Dette kortet er det aller nyeste fra nvidia med 65nm så det trenger akkurat ikke yte som et komplett "high-end" kort (8800ultra) men det yter tilnærmet likt pga teknologien. Å kjøre dette kortet med den prosessoren vil ikke være rart i det hele tatt. Det vil ikke være en flaskehals i spill for å si det sånn Tusen takk! Endelig noen som greide å skrive uten en sarkastisk undertone, bare fordi jeg faktisk har RÅD til en EE. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som vet når 9650 kommer på webshoppene? MÅ ha..bare MÅ ha den Lenke til kommentar
gigax Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Noen som vet når 9650 kommer på webshoppene? MÅ ha..bare MÅ ha den Det står i starten av desember.. Stemmer neppe. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Fikk mail fra netshop... den er ikke på lager hos noen av leverandørerne.... så sånn er det Lenke til kommentar
ducA Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fikk mail fra netshop... den er ikke på lager hos noen av leverandørerne.... så sånn er det Tror den er ventet den 26nov hos leverandørene. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Den skal rett i hus når den er tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå