Gå til innhold

X9650 sammen med 8800GT?

gigax

Anbefalte innlegg

De to komponentene sammen, blir det.. "rart"?

Jeg vet ikke helt hva jeg spør om selv, så beklager. Men altså, et ganske dårlig skjermkort (sammenlignet med CPUen) sammen med en high-end extreme edition CPU?

Endret av gigax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kortet er et performance vs price og er en absolutt favoritt, Det yter omtrent likt 8800GTX så du kan kalle det et high end kort. Dette kortet er det aller nyeste fra nvidia med 65nm så det trenger akkurat ikke yte som et komplett "high-end" kort (8800ultra) men det yter tilnærmet likt pga teknologien. Å kjøre dette kortet med den prosessoren vil ikke være rart i det hele tatt. Det vil ikke være en flaskehals i spill for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Kortet er et performance vs price og er en absolutt favoritt, Det yter omtrent likt 8800GTX så du kan kalle det et high end kort. Dette kortet er det aller nyeste fra nvidia med 65nm så det trenger akkurat ikke yte som et komplett "high-end" kort (8800ultra) men det yter tilnærmet likt pga teknologien. Å kjøre dette kortet med den prosessoren vil ikke være rart i det hele tatt. Det vil ikke være en flaskehals i spill for å si det sånn :)

Tusen takk!

Endelig noen som greide å skrive uten en sarkastisk undertone, bare fordi jeg faktisk har RÅD til en EE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...