The Stig Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fjerne sitat-funksjon fra svarknappen, om ingen innlegg finnes i mellom. Vil tro de fleste skjønner hva jeg tenker på her, men skal likevel forklare så godt jeg kan. For ikke så alt for lenge siden fikk vi "svar"-knappen, et kjærkomment tilskudd av funksjoner, men den er dessverre ikke helt perfekt. Noen har nemlig lagt sitt kjær over denne knappen litt høyt, noe som tritt og ofte resulterer i innlegg med unødvendig sitering. Legger ved et eksempel: Det jeg foreslår er altså (om mulig) at sitering-funksjonen forsvinner om det ikke finnes noen innlegg imellom det innlegget det skal svares på. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Bumptrain Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er ingen grunn til å fjerne den. I mange tilfeller ønsker man å sitere deler av en melding eller dele opp siteringen i flere spørsmål/svar. Er enig i at det er alt for mye unødvendig sitering men det problemet må løses på andre måter. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Det er ingen grunn til å fjerne den. I mange tilfeller ønsker man å sitere deler av en melding eller dele opp siteringen i flere spørsmål/svar. Er enig i at det er alt for mye unødvendig sitering men det problemet må løses på andre måter. Men samtidig er det veldig ofte folk siterer uten å legge noe vekt i siteringen, dermed vil veldig ofte, førsteinnlegget sitere seg i innlegg #2, og jeg kan godt forstå at det er plagsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg