khon Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 HEI Far min installerte netopp windows xp på sin bærbar (Fujitsu- Siemens AMILO pro) MEN da han ble ferdig var det ikke noe skjermkort, lydkort eller tråløst kort som var installert. Og det var ikke med noen cd`er med bærbaren da han fikk den, og vi har sjekket fujitsu`s hjemmeside, men det var lite vi fikk fra der. Noen som kan hjelpe? takk Lenke til kommentar
josef_stalin Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Far min installerte netopp windows xp på sin bærbar (Fujitsu- Siemens AMILO pro)MEN da han ble ferdig var det ikke noe skjermkort, lydkort eller tråløst kort som var installert. Og det var ikke med noen cd`er med bærbaren da han fikk den, og vi har sjekket fujitsu`s hjemmeside, men det var lite vi fikk fra der. Noen som kan hjelpe? takk Slå opp spesifikasjonene til PC-en på Fujitsu Siemens sine hjemmesider. (Da må du ha modellnummeret, holder ikke med bare "amilo pro") Finn ut produsentnavn og modellnummer for hver enkelt hardwarekomponent. Deretter går du til hjemmesidene til hver enkelt hardwareprodusent. (google it) F.eks: Hvis du har Intel hovedkort finner du hovedkortdriver på intel.com (den heter "INF Update Utility") Skjermkort finner du hos Intel, nVidia eller ATI, trådløst nettverkskort fra Intel, Broadcom, Ralink eller andre. Endret 19. november 2007 av josef_stalin Lenke til kommentar
khon Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Ah nåå skjønte jeg opplegge. Takk Takk Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det er jeg ikke enig i. Så lenge du vet hvilken modell du har, finner du alt du trenger her: http://www.fujitsu-siemens.no/support/downloads.html Du trenger ikke å søke på forskjellige nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå