kevlar89 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skal ha bursdagsfest snar,,,så lurte jeg på om jeg burde flytte LCD tv'n ut av rommet der det meste kommer til å foregå? Kjøpte med sånn skadeforsikring for 3år når jeg kjøpte tv'n, men jeg er ikke sikker på om den dekker skader dersom tv'n faller i gulvet å går i stykker? Noen som vet hva forsikringen gjelder? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Forsikringen dekker ALT utenom skader utført med vilje og viten. Reparasjon er gratis og uten egenandel. Blir TV'n kondemert må du mest sannssynlig ut med 500 kr i egenandel for å få en ny tilsvarende eller bedre tv. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Så jeg kan ha tv'n stående i rommet for å vise musikk videoer og singstar uten alt for stor risiko? Hadde vært mye kjekkere med en 37" lcd enn en gammel 21" tv Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Om noen snubler inn i tven, knuser den eller annet under festen, så gjelder forsikringen. Så lenge det ikke ble gjort med vilje selvfølgelig. Du får dekt reparasjon, eller så får du en ny tilsvarende modell via forsikringsselskapet. Du har ikke anledning til å betale mellomlegg for en bedre modell. Lenke til kommentar
badseeds Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du finner all informasjon du trenger om forsikringen her: Safety+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå