masoval Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Forumet burde ha en slags nødfunskjon. Som nødstopp på tog. Evt et telefonnr til en moderator man kan sende en SMS til når slike ting inntreffer. Et eller annet burde ihvertfall finnes. Og gi nå fyren mer en 14-dager. IP-ban på livstid er mitt forslag. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 IP-ban på livstid er mitt forslag. Får håpe du ikke brått får den gamle ip'n hans da, ved skifte av ip adresse :wink: Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hva har bajs gjort ? Seek and Ye shall find... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vel, PM-funksjonen fungerer jo rimelig bra da. Stort sett er det jo et par moderatorer som alltid er logget på. Men jeg ser jo problemet hvis moderatorene har tatt ferie.. (helgene) Jeg kommer dog neppe til å ringe noen av moderatorene uansett. Men hvis dere finner et bra nødsystem, så fint det. Så er spørsmålet hvor høyt dette skal prioriteres - det er jo ikke så ofte brukere gjør slike dumme ting.. én gang i måneden? :o Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ringe en moderator du :oops: :o Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ja..HVA her hann gjort??!?!? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hva med en sånn alarm funksjon som de har på popit.no (du kan sende en mail hvis du mener at "Chatten har gått for langt")... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 [.url=http://***********] Ja..HVA her hann gjort??!?!?[/url] JAMEN I HELVETE DA!!!! *varsle moddis* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 desverre så må alle land ha en slik person som bare ødelegger for andre Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 desverre så må alle land ha en slik person som bare ødelegger for andre Ja der sa du det...bare se på Hitler, Idi Amin, Saddam osv... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 haha bajs international! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 er ikke så drastisk men *personen* klarer fint å tirre på seg folk her Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg begynner faktisk å se på hele dritten () som litt humoristisk. For en taper.... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg kunne godt posta mobil nummeret mitt, men da regner jeg med det kommer endel spam og ikke det som hadde vært meningen :-? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 vedkommende har et fritidsproblem ja....men får nok ferieønsket sitt oppfyllt Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 ...og nå har bajs2 begynt å poste. Det er i slike tilfeller at ISPen til brukeren burde kontaktes som det står om i rettningslinjene Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Fungerer banning nå altså? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ja..HVA her hann gjort??!?!? Akkurat ja se der, bann ip'n til den taperen da! Redigert av moderator, link endret. - Vegard Edit; Ja d er fint.. Men jeg linket aldri til den grise siden han postet heller da! Tror du jeg er helt blåst??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå