TheOats Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Må ha ny mobil snart siden den jeg har holder på å gå i dass. Men egentlig er jeg interessert i eldre mobiler (ikke nødvendig vis brukt). Slike som Nokia8810/8850, SE T68i eller noe i den duren. Så jeg lurer egentlig på om det finnes noen butikker som selger slikt?? Ja jeg kan jo gå på auksjoner på nettet, men der finner jeg aldri "så game" mobiler :/ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har aldri kommet over ubrukte gamle telefoner sånn, men et tips kan jo være enkelte av disse små mobilshappene her i Oslo. Typisk de som har store skilt utenfor om at de fjerner operatørlås for deg. Ser det er mange av dem som selger brukte litt eldre telefoner. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Har aldri kommet over ubrukte gamle telefoner sånn, men et tips kan jo være enkelte av disse små mobilshappene her i Oslo. Typisk de som har store skilt utenfor om at de fjerner operatørlås for deg. Ser det er mange av dem som selger brukte litt eldre telefoner. Hadde vert fett, men det er litt langt til oslo herfra da Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Om jeg husker det skal jeg sjekke navnet på et par av dem neste gang jeg ser dem, så kan du ta en telefon. Kanskje de er villige til å sende i posten? Verdt et forsøk om ikke annet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Om jeg husker det skal jeg sjekke navnet på et par av dem neste gang jeg ser dem, så kan du ta en telefon. Kanskje de er villige til å sende i posten? Verdt et forsøk om ikke annet. Det hadde vert fantastisk. Får kanskje med telefon nummeret også? (Bare for å mase =P) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kom over nettsiden til den ene av dem nå faktisk. telecorner.no. Ligger ved blitzhuset. Ser at de har nettbutikk også, men der ligger det bare 3 brukte telefoner nå. Kankje det er en idé å ringe dem i morgen og høre? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Kom over nettsiden til den ene av dem nå faktisk. telecorner.no. Ligger ved blitzhuset. Ser at de har nettbutikk også, men der ligger det bare 3 brukte telefoner nå. Kankje det er en idé å ringe dem i morgen og høre? Kult, skal ringe i morgen. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Har ennå ikke funnet noe telefon ennå. Noen som har forslag? Har lagt denne annonsen her for kjøp av brukt mobil, vist noen er interessert. Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 ebay, der får du masse gamle nye mobiler Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 ebay, der får du masse gamle nye mobiler Hører de sier det. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 sjekk finn.no (Torget) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 sjekk finn.no (Torget) Gjorde det også, men de jeg fant var ikke gamle nok =P Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva slags telefon er det du er på jakt etter? Jeg har en T610 som bare er brukt i ca. et halvt år. God som ny. Hadde egentlig ikke tenkt å bli kvitt den, men om jeg får en ok pris. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Hva slags telefon er det du er på jakt etter? Jeg har en T610 som bare er brukt i ca. et halvt år. God som ny. Hadde egentlig ikke tenkt å bli kvitt den, men om jeg får en ok pris. Det er en T610 jeg har nå som skal byttes ut =P Har lyst på en eldre nokia (8810/8850 feks) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Fant en på ebay. Men bare for å være helt sikker (å virke som en n00b) "Unlocked" betyr at man kan putte i det sim kortet man har å begynne å ringe med en gang? Er det vanskelig å finne ladere til eldre mobiler? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Fant en på ebay. Men bare for å være helt sikker (å virke som en n00b) "Unlocked" betyr at man kan putte i det sim kortet man har å begynne å ringe med en gang?Er det vanskelig å finne ladere til eldre mobiler? Unlocked betyr at den ikke er låst til f.eks telenor eller netcom. Finner ofte gammle ladere på clas ohlson ol. Tror ikke det er ett stort problem. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hmm. Jeg har en 6210 og en 6150, men de er dessverre fortsatt i bruk koblet til en server (og dessuten ganske slitne). Forøvrig tror jeg det skal godt gjøres å få tak i 8810/8850. Det var mildt sagt elendige telefoner. Var bare problemer med dem. Alle jeg kjente som hadde de telefonene hadde problemer med dem. Om jeg får komme med noen anbefaling ville jeg prøvd å skaffe en 8210, 6210, 6310 eller 6310i. Alle de telefonene var solide og fine telefoner uten mye feil. Forøvrig tror jeg det kan være vanskelig å oppdrive noe slikt. Og i tilfelle vil jeg tro at prisen er høy. I dag får du jo en enkel men svært så grei telefon til rundt 500 kr uten binding. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Hmm. Jeg har en 6210 og en 6150, men de er dessverre fortsatt i bruk koblet til en server (og dessuten ganske slitne). Forøvrig tror jeg det skal godt gjøres å få tak i 8810/8850. Det var mildt sagt elendige telefoner. Var bare problemer med dem. Alle jeg kjente som hadde de telefonene hadde problemer med dem. Om jeg får komme med noen anbefaling ville jeg prøvd å skaffe en 8210, 6210, 6310 eller 6310i. Alle de telefonene var solide og fine telefoner uten mye feil. Forøvrig tror jeg det kan være vanskelig å oppdrive noe slikt. Og i tilfelle vil jeg tro at prisen er høy. I dag får du jo en enkel men svært så grei telefon til rundt 500 kr uten binding. Butikken du linket til hadde en 6310i, men den var dyr. Jeg hadde en 8810 før å husker ikke at jeg hadde noe problemer da. Men fant denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...rksid=p3907.m29 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det blir vell sånn ca 600 kr når man legger på porto, moms og fortollingsgebyr. Det er jo ganske rimelig i mine øyne dersom telefonen er i bra stand. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Det blir vell sånn ca 600 kr når man legger på porto, moms og fortollingsgebyr. Det er jo ganske rimelig i mine øyne dersom telefonen er i bra stand. Jeg kom til 486,12 med denne. Selgeren har fått veldig god kritikk også så jeg tror det blir bra. Det er også med 2 batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå