Gå til innhold

Min flickr profil :)

olek21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydligvis en fetish for fargelegging av S/H-bilder :p Men, ja... Litt vanskelig å be om kritikk på så mange bilder, men dog får man et inntrykk av stilen din. Du kan tydligvis ta bilder, og komposisjonen sitter. Synes "Heavy Partying" var ganske kult. Det var "Apple-book" også forsåvidt, men lukter klisjé og litt for hardt etterarbeid. Men stå på!

Lenke til kommentar

De aller aller fleste bildene mine er det minimalt med etterarbeid på. Jeg klarer sjeldent å redigere noe på de og ble fornøyd. De fleste bildene er helt ekte. Jeg leker med lyset og det pleieer å funke.

Heavy partying ble tatt for bare noen timer siden og jeg ble nettopp ferdig med å gjøre rent her hjemme :p kan si jeg har svetta for det bildet xD

Synes det er veldig "ekte" bilde, god følelse i det. Men dog veldig ekkelt!

Apple-book er faktiskt ekte :p Eplet er skåret ut og jeg har klippet inn rett fra en grøsserbok.

Men ser dere den skjulte meldingen? Den er vertikal :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Likte bildet av "pike ved broen". Gjorde seg med en skarp rødfarge i forgrunnen, fulgt opp med gjentakelser innover i bildet. Well done!

Heia Fredrikstad!

:)

Lenke til kommentar

Velkommen til bildekritikken. Jeg vil imidlertid gjøre oppmerksom på at vi ber brukerne unngå å be om kritikk på en hel side eller profil av gangen. Dette fordi man vanligvis får bedre respons om man poster færre bilder i slengen, og i tilfelle siden du linker til skulle forsvinne, vil ikke tråden her på forumet miste all sin mening. Derfor er det best om du laster opp ett bilde av gangen, evt flere versjoner av samme bilde.

Tråden stenges derfor, men du er selvsagt velkommen til å legge inn bilder og be om bildekritikk på dem. Husk imidlertid på å lage en god emnetittel og sørge for at det kommer klart frem at det dreier seg om bildekritikk. Bruke gjerne ordet bildekritikk i emnetittelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...