Kakofoni Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Denne vil jeg ha. Noen som har en anelse i det hele tatt hvor jeg kan få tak i den? Skulle det finnes en passende kategori til denne tråden, så er det bare å flytte. Jeg aner ikke hvor det skulle vært. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Kan du ikke bare lage den selv? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hihi, var faktisk en morsom button. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Poenget er at det ikke finnes korte Pink Floyd-låter, amirite? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Jo det gjør det Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Poenget er at det ikke finnes korte Pink Floyd-låter, amirite? Noen er jævlig lange. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 For det første, det finnes både korte og lange PF-låter. Av lange låter har du Shine on Your Crazy Diamond (Del 1 og 2), Echoes, Dogs, Atom Heart Mother Suite, Alan's Psychedelic Breakfast og A Saucerful of Secrets. Ikke rart mange forbinder PF med lange låter, ergo er buttonen morsom. Vil du ha en kort sang, sett på Vera. For det andre, tråden flyttes til Mote og Velvære. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 I tillegg er jo PF-sanger veldig -- innholdsrike og (p)syke. Og Tomat-Ulf, hvordan kan jeg lage den? Skrive ut og lime på en hvit button? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Du får kjøpt button-maker i noen lekeforetninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå