T.F.T Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bare i Hellas er det mer bråk i skolen enn i Norge, ikke rart at det er problemer på kinoer da. Hvem går på kino uansett. Dårlige filmer alt sammen. Cinemateket og gamle klassikere er det som gjelder! Ellers er film best hjemme på HDTV. Hva er Cinemateket? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bare i Hellas er det mer bråk i skolen enn i Norge, ikke rart at det er problemer på kinoer da. Hvem går på kino uansett. Dårlige filmer alt sammen. Cinemateket og gamle klassikere er det som gjelder! Ellers er film best hjemme på HDTV. Hva er Cinemateket? Kino i Oslo som viser ikke-kommerse filmer. Finnes flere slike steder. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Savner noe slikt her i Fredrikstad. Hadde vært deilig med et alternativ til 'blockbusterne', samtidig som jeg antar det er ganske rolig under slike visninger. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Kino i Oslo som viser ikke-kommerse filmer. Finnes flere slike steder.Nåja, de viser da en del kommersielle filmer også, men gamle hit'er. Å se The Shining, Indiana Jones og lignende på kino igjen, er for eksempel ganske stort Eller hva med 70mm festivalen? Og Troll I Eske... første søndag hver måned. Kan være alt fra smale kunstfilmer til store blockbustere, men fellesnevneren er at det er alltid kvalitet over filmen, at det er en førpremiere og at man aldri vet hvilken film det er før lyset dempes og kinoteppet glir til siden. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Grunnene som er nevnt i denne tråden er grunnene til at jeg ikke går på kino. Folk som skravler høylytt, skriver SMS eller bråker med potetgullposer = nei takk. Da laster jeg heller ned filmen eller venter til den kommer på DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå