Gå til innhold

Skal kjøpe Wii! Trenger tips om beste pris i (fysiske) butikker.


edahl

Anbefalte innlegg

Super-gira!

Dama har gått med på å spleise på Wii og Mario Galaxy. Litt impulsivt, og vi vil spille i morgen.

 

Lurte derfor om noen visste om eventuelle tilbud eller lave priser i fysiske butikker. Skulle det være interessant; Oslo. Da på selve konsollen, spillet, eller ekstra kontrollere.

 

Spilltips hadde også vært fint! Tenker Zelda er en ren nødvendighet.

 

Wiihii!

Endret av norman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Super-gira!

Dama har gått med på å spleise på Wii og Mario Galaxy. Litt impulsivt, og vi vil spille i morgen.

 

Lurte derfor om noen visste om eventuelle tilbud eller lave priser i fysiske butikker. Skulle det være interessant; Oslo. Da på selve konsollen, spillet, eller ekstra kontrollere.

 

Spilltips hadde også vært fint! Tenker Zelda er en ren nødvendighet.

 

Wiihii!

 

Zelda er obligatorisk :)

 

Nå følger også Wii Sports med i pakken og det er også mye underholdning i :) Da spesielt i 2-player.

 

Anbefaler forsåvidt Resident Evil 4 Wii Edition da dette også er veldig morsomt ^^

 

Beste tilbudene finner man vel på EB games via bytting eller kanskje også elkjøp i ny og ne (nå var jeg innom på lørdag og det var ikkeno tilbud nå i alle fall), men kan også finne mye bra på nett. www.prisguide.no

Lenke til kommentar

Wiien koster 2495 på Clas Ohlsson, og 2595 på Lefdal (Og Elkjøp?) Er vell rundt der prisen ligger i butikk.

 

EDIT: Spill?!??! Meteroid Prime 3: Corruption, Zelda og Super Mario Galaxy er de klart beste spillene som er kommet! Og alle 3 er helst fantastiske =)

Endret av Cord
Lenke til kommentar
Super-gira!

Dama har gått med på å spleise på Wii og Mario Galaxy. Litt impulsivt, og vi vil spille i morgen.

 

Lurte derfor om noen visste om eventuelle tilbud eller lave priser i fysiske butikker. Skulle det være interessant; Oslo. Da på selve konsollen, spillet, eller ekstra kontrollere.

 

Spilltips hadde også vært fint! Tenker Zelda er en ren nødvendighet.

 

Wiihii!

 

Platekompaniet har et pakketilbud på 2999 inkl et valgfritt spill. (hadde i alle fall det i Bergen sist uke)

Lenke til kommentar

Eeeeheheheh, nå har vi sittet konstant i to dager og spilt Mario Galaxy, og jeg har begynt litt på Zelda. Fornøyd med dette!

Skulle ønske kontrollsystemet fungerte litt bedre i Zelda: I kamp virker det som at det er lagt opp til mer spastisk dirring enn innlevelse, og ellers går det ikke ann å skru av fe-lyden uten å skru av selve pekeren. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med det også (det lille jeg har rukket mellom Galaxy :-))

 

Ble forøvrig på Clas Ohlsson. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...