Gå til innhold

Skal kjøpe Wii! Trenger tips om beste pris i (fysiske) butikker.

edahl

Anbefalte innlegg

Super-gira!

Dama har gått med på å spleise på Wii og Mario Galaxy. Litt impulsivt, og vi vil spille i morgen.

Lurte derfor om noen visste om eventuelle tilbud eller lave priser i fysiske butikker. Skulle det være interessant; Oslo. Da på selve konsollen, spillet, eller ekstra kontrollere.

Spilltips hadde også vært fint! Tenker Zelda er en ren nødvendighet.

Wiihii!

Endret av norman
Videoannonse
Annonse
Super-gira!

Dama har gått med på å spleise på Wii og Mario Galaxy. Litt impulsivt, og vi vil spille i morgen.

Lurte derfor om noen visste om eventuelle tilbud eller lave priser i fysiske butikker. Skulle det være interessant; Oslo. Da på selve konsollen, spillet, eller ekstra kontrollere.

Wiihii!

Zelda er obligatorisk :)

Nå følger også Wii Sports med i pakken og det er også mye underholdning i :) Da spesielt i 2-player.

Anbefaler forsåvidt Resident Evil 4 Wii Edition da dette også er veldig morsomt ^^

Beste tilbudene finner man vel på EB games via bytting eller kanskje også elkjøp i ny og ne (nå var jeg innom på lørdag og det var ikkeno tilbud nå i alle fall), men kan også finne mye bra på nett. www.prisguide.no

Wiien koster 2495 på Clas Ohlsson, og 2595 på Lefdal (Og Elkjøp?) Er vell rundt der prisen ligger i butikk.

EDIT: Spill?!??! Meteroid Prime 3: Corruption, Zelda og Super Mario Galaxy er de klart beste spillene som er kommet! Og alle 3 er helst fantastiske =)

Endret av Cord
Super-gira!

Wiihii!

Platekompaniet har et pakketilbud på 2999 inkl et valgfritt spill. (hadde i alle fall det i Bergen sist uke)

Eeeeheheheh, nå har vi sittet konstant i to dager og spilt Mario Galaxy, og jeg har begynt litt på Zelda. Fornøyd med dette!

Skulle ønske kontrollsystemet fungerte litt bedre i Zelda: I kamp virker det som at det er lagt opp til mer spastisk dirring enn innlevelse, og ellers går det ikke ann å skru av fe-lyden uten å skru av selve pekeren. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med det også (det lille jeg har rukket mellom Galaxy :-))

Ble forøvrig på Clas Ohlsson. Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...